5
4
3
2
1
Hej! Trebamo i tvoju ocjenu
Sean McNamara i Christian Troy su dva plastična kirurga koja vode privatnu ordinaciju u Miamiju na Floridi. Dotaknuvši vrhunac svog uspjeha, Sean, pošteni plastični kirurg, počinje uviđati da se njegovi snovi urušavaju i njegov savršeni život raspada dok mu preostaje snalaziti se sa poslovnim partnerom ovisnom o seksu, nevjernom ženom, seksualno zbunjenim sinom i obiljem sumnjivih klijenata o kojima mora brinuti.
Originalan temelj, neočekivani zapleti, nesvakidašnji crni humor i odlične glumačke role odlike su ove sjajne serije kojoj neće moći odoljeti ni najpovršniji gledatelji, dok će ostali svaku epizodu nestrpljivo iščekivati. "Reži me", kao što joj govori i sam naslov, reže duboko pod umjetnu površinu svijeta plastične kirurgije, dramatično razotkrivajući složenost i krhku prirodu pacijenata koji svoje psihološke mane i nedostatke pokušavaju prikriti skupim estetskim preinakama.

Doktori Sean McNamara (Dylan Walsh) i Christian Troy (Julian McMahon), najbolji prijatelji i poslovni partneri, popularnu su kliniku za plastičnu kirurgiju McNamara/Troy napornim radom uzdigli do statusa jedne od najuglednijih i najtraženijih ustanova tog profila. Naučili su kako vanjskim preinakama doprinijeti unutarnjem miru i zadovoljstvu pacijenata. Sada, u srednjoj životnoj dobi, oni počnu preispitivati blagostanje koje im je mnogo pružilo, a ipak ih ostavilo "praznima" i neispunjenima. Preseljenjem posla u Los Angeles, Sean i Christian bore se za uspjeh u gradu u kojem su profesionalno nepoznati, a čiji stanovnici žude za ljepotom i slavom, a samim time i zahvatima plastične kirurgije.

Prošlo je skoro dva mjeseca otkako se poznati duo iz McNamara/Troy klinike doselio u Los Angeles, no Sean i Christian još nisu našli niti jednog klijenta obzirom da u Hollywoodu svatko ima barem jednu operaciju, pa čak i svog omiljenog plastičnog kirurga. Svjesni činjenice da bi za klijente trebali imati poznate zvijezde kako bi vratili staru slavu, te kako više ne mogu trošiti ušteđeni novac, odluče se na rizičan potez - prihvatiti mjesto producenata i konzultanata u jednoj televizijskoj emisiji koja prikazuje kompletne promjene izgleda i doslovno je parodija njihovog posla. U međuvremenu, u kliniku se prijavljuje prvi pacijent, poznati filmski producent koji se zbog nadolazećih obiteljskih blagdana želi riješiti svih rana i ožiljaka na cijelom tijelu uzrokovanih bičevanjem njegove najdraže domine.

Već na samom početku svoga emitiranja 2003. godine, dramska serija "Reži me" odmah je izazvala veliku pozornost gledatelja željnih originalne priče koja se odvija na atraktivnim  lokacijama Floride, ali i kontroverze zbog eksplicitnih scena nasilja i seksa, kao i tematike koju su mnogi smatrali neprimjerenom, ponajprije mlađim uzrastima. Spojivši u iznimno zanimljiv paket intrige svijeta bogatih, slavnih i taštih; neuroze ljudi koji su se cijeli svoj život pretvarali da su ono što nisu; prepoznatljive bračne i tinejdžerske probleme te ponešto detalja iz kriminalnog okruženja i zatim upakiravši sve u jednosatni okvir televizijske doktorske drame koju je pomiješao s elementima humorističkih serija, ali i sapunica, slavni autor Ryan Murphy, dotad najpoznatiji po "otkačenoj" teen seriji "Popular" dobio je pravu zlatnu koku.

Serija, koju se može opisati i kao križanca "Hitne službe" i "The Shield", uz veliku je gledanost osvojila i kritičare pa se danas, nakon četiri sezone, može pohvaliti brojnim nagradama i nominacijama. Među njima je svakako najvažniji osvojeni Zlatni globus za najbolju dramsku seriju 2005. godine, za što je bila nominirana i prethodne godine. Također, Joely Richardson je bila nominirana za Zlatni globus za najbolju glumicu u televizijskoj seriji  2004. i 2005. godine, a 2005. osvojio ga je Julian McMahon. Kada je riječ o još jednoj slavnoj nagradi, Emmy, valja dodati i kako je 'Reži me' od 2004. do 2006. osvojila mnoštvo nominacija, a 2004. pripao joj je Emmy za šminku.

Uz originalan scenarij i odlične specijalne efekte, glavno oružje serije ipak su njeni glumci, pogotovo vodeći par doktora koje igraju Dylan Walsh i Julian McMahon. U svojoj petnaestogodišnjoj karijeri Walsh je ostvario zavidan niz zapaženih uloga, od kojih ste ga u 'Everwoodu' već mogli vidjeti na RTL Televiziji. Može se pohvaliti i da je radio s takvim holivudskim veličinama kao što su Clint Eastwood, u "Krvnoj vezi" i Mel Gibson, s kojim je glumio u "We Were Soldiers". Osim u navedenima, zapažene je uloge ostvario i u filmovima "Jet Boy" i "Deadly Little Secrets". Njegovog kolegu Juliana McMahona mnogi su prvi put zapazili u nagrađivanoj seriji "Profiler", a u manjoj su ga ulozi mogli primjetiti i obožavatelji serije "Will & Grace". Iza njega su i nastupi u nezavisnim filmovima kao što su "Wet And Wild Summer!" s Elliotom Gouldom, zatim "Chasing Sleep" s Jeffom Danielsom, ili "Meet Market".