Moj TV - TV Program za 200+ kanala
Radio Box

Across the Universe

0 0

dannyos @ 25.5.2009. 10:38
    Film me podsjeća na mješavinu filmova "Klub usamljnenih srdaca narednika Peppera" i "Kose". Vjerujem da će se film dopasti nostalgičarima iz sedamdesetih ponajviše zbog odlične glazbe.Za ostale nisam siguran...
    0 0

bozoli @ 25.5.2009. 18:16

Film je dosta neobičan, i treba imati prilično volje trijezan proći kroz radnju koja se odvija kao da je gledatelj stoned, ali glazba je zaista dobro uklopljena u radnju (iako bi se prema pričanju redateljice moglo reći obratno, tj. da je uklapala radnju u glazbu). Scena zbog koje se isplati gledati film jest ona u kojoj se jasno vidi kako paralelno sa vijetnamskim ratom gdje stradavaju vojnici u borbi za slobodu (kako to oni gledaju, demokracija=sloboda), na američkim ulicama stradavaju civili u pokretu za prava afroamerikanaca...

Sa imdb-a:

A dock worker Jude travels to America in the 1960s to find his estranged father. There he falls in love with sheltered American teenager Lucy. When her brother Max is drafted to fight in the Vietnam War, they become involved in peace activism. The film title and main characters are named after various songs by The Beatles. Written by MIB6116

An original musical film, Across The Universe is a fictional love story set in the 1960s amid the turbulent years of anti-war protest, the struggle for free speech and civil rights, mind exploration and rock and roll. At once gritty, whimsical and highly theatrical, the story moves from high schools and universities in Massachusetts, Princeton and Ohio to the Lower East Side of Manhattan, the Detroit riots, Vietnam and the dockyards of Liverpool. A combination of live action and animation, the film is paired with many songs by The Beatles that defined the time. Written by Anonymous

Musical based on The Beatles songbook and set in the 60s England, America, and Vietnam. The love story of Lucy and Jude is intertwined with the anti-war movement and social protests of the 60s. Over 30 Beatles' songs are woven into the plot together with visual allusions to films Help! (1965), _Hard Day's Night, A (1964)_ , Magical Mystery Tour (1967) (TV), Yellow Submarine (1968) and Let It Be (1970). Written by Steve Shelokhonov

0 0

jana_banana @ 26.5.2009. 17:12

...nisam još gledala, ali na temelju foršpana i fenomenalne mašte redateljice filma, već ovako 'od oka' dajem visoku ocjenu. slike su prekrasne, a maštovitosti nema kraja...

debela 7 - unaprijed

Dodaj komentar
Neregistrirani korisnik (nemate pravo komentiranja)

Postavke privatnosti  •  Oglašavanje  •  Impressum  •  Kontakt  •  Uvjeti korištenja  •  Za Webmastere  •  Facebook  •  Twitter
© 2008 - 2024 Moj TV Portal d.o.o. | mojtv.hr - mojtv.net - tv spored - tv program Moj TV - TV Program za 200+ kanala