Moj TV - TV Program za 200+ kanala
Radio Box

Moda XL

1
  • #1
    0 0

    postova:1
    maja capan antić @ 9.5.2017. 22:41

    Poštovani, do sada sam kupila od Mode xl nekoliko odjevenih predmeta,  kod posljednje narudžbe mi jedan predmet odgovara a drugi ne, kako mogu vratiti taj predmet i dobiti povrat novca, zahvaljujem na odgovoru i lijepo vas pozdravljam,  Maja; mail:[email protected]

  • #2
    2 0

    postova:1962
    aya @ 9.5.2017. 23:43

    Gospođo, ovo vam je stranica s TV programom, ne možete tu tražiti reklamaciju.

  • #3
    0 0

    postova:1
    svekrva_barica @ 3.6.2018. 12:16
    Kolko je visoka Jelena?
  • #4
    0 0

    postova:1
    kupac @ 5.11.2019. 16:14

    Kako se može doći do kontakta emisije Moda XL? 

  • #5
    0 0

    postova:2527
    bearfoot @ 6.11.2019. 8:20

    teško

  • #6
    0 0

    postova:1
    andreas1989 @ 8.7.2022. 12:01
    Moja majka je višegodišnja kupac navedne trgovine. Do proslog tjedna je ,unatoc brojnim problemima s dostavom i placanjem karticama, kupovala odjeću preko teleshopa na OTV od iste trgovine.
    Prosli tjedan je narucila tuniku cijene 282 kn 35 kn PDV.
    Moram priznati da žurno reagiraju i odmah salju GLS-om.
    No,dobila je racun od 540 kn i u kesi (ne,nemaju pravo pakiranje ako mislite) dobila istu tuniku uz racun sa poptuno nevjerovatnim stavkama . Naime, prema trgovini je kupila dvije tunike od 340 i 360 kn i uz "popust" su poslali paket za navedenih 540 kn.
    Uz to smo dobili i staru slomljenu vjesalicu.
    A u paketu je bila ta jedna tunika od 282 plus 35 kn pdv
    Sada se pitamo tko je tu lud i što se događa?
    Zovemo i oni odgađaju i odbacuju odgovornost kažući da nazove sljedeći dan, pa sljedeći dan pa opet taj dan "sljedeci" dan. Samo kako bi razgovarala o dogovoru da uzme jos jednu tuniku od 180kn i normalno posalju i. da ćemo usput platiti poštarinu od 35 kn iako ni to ne dopunjava originalni iznos posto su naruđbe iznad određenog iznosa oslobođene dostave.
    I nitko se ne javlja i ne zeli javiti sve dok nas kolegica nije obavijestila da će poslati izabranu tuniku od 180.
    Proslo je tjedan dana i nije bilo dostave.
    Danas opet zovemo i njihova "stručnjakinja" kaze da im treba racun poslati kako bi opravdali trošak dostave.
    Racun smo naravno nakon što je kolegica rekla da je poslala bacili.
    No, ona se čak danas usudila tvrditi da oni nemaju racun u sustavu jer imaju previse klijenata.
    Znaci ,nece poslati artikl koji su zakonski i etički dužni poslati.
    Jad,tuga,bijeda i sramota od trgovine.
    Nikako ne preporucamo kupovati.
    Hvala
  • #7
    0 0

    postova:95
    noclass @ 15.7.2022. 8:02
    Žao mi je kad teve prodaja zajebe ljude i dobro je da djele svoja loša iskustva kako drugi ne bi popušili no da bi pritužba pala na plodnine tlo trebalo bi se obratiti udruzi za zaštitu potrošača a ne portalu mojteve.
1
Dodaj komentar
Neregistrirani korisnik (nemate pravo komentiranja)
 

Postavke privatnosti  •  Oglašavanje  •  Impressum  •  Kontakt  •  Uvjeti korištenja  •  Za Webmastere  •  Facebook  •  Twitter
© 2008 - 2024 Moj TV Portal d.o.o. | mojtv.hr - mojtv.net - tv spored - tv program Moj TV - TV Program za 200+ kanala