Moj TV - TV Program za 200+ kanala
Radio Box


Economist: Crnogorci su sebe uvijek vidjeli kao umjetnike
Rambo Amadeus ostavio dubok dojam na Britance

"Economist": Crnogorci su sebe uvijek vidjeli kao umjetnike

Foto: eurovision.tv

Iako se Eurosong naziva paradom kiča, ne može se ignorirati činjenica da ga gleda više od 130 milijuna ljudi diljem svijeta. Rambo Amadeus, iako nije prošao u finale, ipak je imao prilično zapažen nastup, a britanski list Economist osvrnuo se na njegov nastup.

Rambov humor jedan je od razloga zašto ga publika na cijelom području bivše Jugoslavije voli, a Britancima je potpuno zašto ga je Crna Gora odabrala za predstavnika ove godine - kako bi privukao glasove bivših republika, no eto, raspored nastupanja im je pomutio planove.

Promatran u širem kontekstu, Britanci su spot za pjesmu Euro Neuro opisali kao jako simboličan, kao i Rambovo pojavljivanje na sceni Eurosonga sa trojanskim magarcem dok Europa traži rješenje za krizu u Grčkoj. Prilikom jednog od nastupa u Bakuu, Rambo je rekao kako magarac u povijesti nije bio toliko važan kao Trojanski konj, ali isto treba dobiti priliku.
 
- Crnogorci su uvijek voljeli o sebi misliti kao o piscima i umjetnicima - piše u tekstu, pozivajući se na riječi jednog britanskog akademika koji smatra da su kroz povijest Crnogorci vidjeli sebe "ne samo kao ratnike već i kao pjesnike sa osjećajnom stranom".

J.K.

Komentari
Neregistrirani korisnik (nemate pravo komentiranja)
 
Povezane vijesti
Najnovije vijesti

Postavke privatnosti  •  Oglašavanje  •  Impressum  •  Kontakt  •  Uvjeti korištenja  •  Za Webmastere  •  Facebook  •  Twitter
© 2008 - 2024 Moj TV Portal d.o.o. | mojtv.hr - mojtv.net - tv spored - tv program Moj TV - TV Program za 200+ kanala