Foto: eurovision.tv
Iako se Eurosong naziva paradom kiča, ne može se ignorirati činjenica da ga gleda više od 130 milijuna ljudi diljem svijeta. Rambo Amadeus, iako nije prošao u finale, ipak je imao prilično zapažen nastup, a britanski list Economist osvrnuo se na njegov nastup.
Rambov humor jedan je od razloga zašto ga publika na cijelom području bivše Jugoslavije voli, a Britancima je potpuno zašto ga je Crna Gora odabrala za predstavnika ove godine - kako bi privukao glasove bivših republika, no eto, raspored nastupanja im je pomutio planove.
Promatran u širem kontekstu, Britanci su spot za pjesmu Euro Neuro opisali kao jako simboličan, kao i Rambovo pojavljivanje na sceni Eurosonga sa trojanskim magarcem dok Europa traži rješenje za krizu u Grčkoj. Prilikom jednog od nastupa u Bakuu, Rambo je rekao kako magarac u povijesti nije bio toliko važan kao Trojanski konj, ali isto treba dobiti priliku.
- Crnogorci su uvijek voljeli o sebi misliti kao o piscima i umjetnicima - piše u tekstu, pozivajući se na riječi jednog britanskog akademika koji smatra da su kroz povijest Crnogorci vidjeli sebe "ne samo kao ratnike već i kao pjesnike sa osjećajnom stranom".
J.K.