Moj TV - TV Program za 200+ kanala
Radio Box


Zabranjena reklama jer je Rachel Weisz u njoj  presavršena
Stručnjaci za reklamne standarde ocijenili su L'Orealovu reklamu za kremu protiv bora pretjeranom

Zabranjena reklama jer je Rachel Weisz u njoj "presavršena"

Foto: PR Photos

Reklama za L'Orealovu kremu protiv bora sa savršenom glumicom Rachel Weisz ipak je pretjerana, zaključili su to stručnjaci za reklamne standarde.

"Koža vam je glatka, ten bez nepravilnosti. To nije facelift, to je Revitalift - navode u spornoj reklami, koju je uprava za standarde u reklamiranju (ASA) ocijenila kako se više ne smije pojavljivati u tom obliku.

Na temelju pritužbe zastupnice liberalnih
Swinson, inače jedna od utemeljiteljica Kampanje Body Confidence, lani se uspješno potužila ASA-i na digitalno popravljanje fotografija glumice Julie Roberts, za Lancomeov tekući puder Teint Miracle kao i za fotografiju Christy Turlington za Maybellineov tekući puder The Eraser, prenosi nacional.hr.

"Industrija ljepote i oglašavanje moraju prestati lažnim prikazima otimati novac kupcima", rekla je. Oglašavanje mora postati raznolikije: različite boje kože, oblici tijela, veličine i dobi. Studije pokazuju da ljudi od trgovačke marke traže više autentičnosti. Slika može biti poželjna, a da i nije lažirana".

Glasnogovornik L'Oreala kazao je kako je tvrtka razočarana što se ASA protivi reklami za revitalift Repair 10, jer kako navode, oni ne smatraju da ista pretjeruje s učinkom koji se može ostvariti upotrebom toga proizvoda. ASA je L'Orealu sugerirala da se pobrine, da ne bude postprodukcije koja bi pogrešno predstavila rezultate, koji se mogu postići stvarnom upotrebom reklamiranog proizvoda.


L.M./MojTV
 

Komentari
Neregistrirani korisnik (nemate pravo komentiranja)
 
  • #8
    0 0
    eye eye @ 6.2.2012. 21:34

    Danas su pare mjerilo skoro svega, nazalost.

    Kao sto kaze Oscar Wilde, inace moj dobar prijatelj :) :kad sam bio mladji mislio sam da je sve u parama, sada kad sam odrastao, znam!

  • #7
    0 0
    boatenga boatenga @ 6.2.2012. 19:42

    bla bla bla ...Ajmo izreklamirat reklamu..bla..

    Svašta..

  • #6
    0 0
    gorlock gorlock @ 5.2.2012. 14:45
    @bearfoot, nažalost u ovom današnjem svijetu nije bitno koliko će ljudi direktno ili indirektno stradati, to bi bile kolateralne žrtve, bitno je da se okrenu milijuni, a eventualna odšteta koju bi možda netka tvrtka i platila u slučaju da se dokaže bilo što, bila bi zanemariva u odnosu na zaradu.
  • #5
    0 0
    jana_banana jana_banana @ 5.2.2012. 13:40

    @ bearfoot

    imaš pravo, no u ovom slučaju nitko ne pobija kvalitetu proizvoda, nego se stavlja naglasak na kompletnu poruku "savršenstva" lica, tijela itd., koja je poprimila zastrašujuće razmjere... itd. itd. itd...

  • #4
    0 0
    bearfoot bearfoot @ 5.2.2012. 13:22
    ne slažem se, anti-reklama je dobra kada se radi o osobama ili događajima gdje ista skreće pažnju na njih, neovisno o kontekstu, ali kod proizvoda je laž-laž, ako reklamiraš auto gumu kao izvrsnu gumu, sigurnu, brzu, kvalitetniju od svih ostalih, a ispostavi se da je guma opasna i praktično neupotrebljiva, "nastradat" će svi proizvodi lažljivog proizvođača, ne samo taj model gume...
Pogledaj sve komentare (8)
Povezane vijesti
Najnovije vijesti

Postavke privatnosti  •  Oglašavanje  •  Impressum  •  Kontakt  •  Uvjeti korištenja  •  Za Webmastere  •  Facebook  •  Twitter
© 2008 - 2025 Moj TV Portal d.o.o. | mojtv.hr - mojtv.net - tv spored - tv program Moj TV - TV Program za 200+ kanala