Foto: PR Photos
Reklama za L'Orealovu kremu protiv bora sa savršenom glumicom Rachel Weisz ipak je pretjerana, zaključili su to stručnjaci za reklamne standarde.
"Koža vam je glatka, ten bez nepravilnosti. To nije facelift, to je Revitalift - navode u spornoj reklami, koju je uprava za standarde u reklamiranju (ASA) ocijenila kako se više ne smije pojavljivati u tom obliku.
Na temelju pritužbe zastupnice liberalnih
Swinson, inače jedna od utemeljiteljica Kampanje Body Confidence, lani se uspješno potužila ASA-i na digitalno popravljanje fotografija glumice Julie Roberts, za Lancomeov tekući puder Teint Miracle kao i za fotografiju Christy Turlington za Maybellineov tekući puder The Eraser, prenosi nacional.hr.
"Industrija ljepote i oglašavanje moraju prestati lažnim prikazima otimati novac kupcima", rekla je. Oglašavanje mora postati raznolikije: različite boje kože, oblici tijela, veličine i dobi. Studije pokazuju da ljudi od trgovačke marke traže više autentičnosti. Slika može biti poželjna, a da i nije lažirana".
Glasnogovornik L'Oreala kazao je kako je tvrtka razočarana što se ASA protivi reklami za revitalift Repair 10, jer kako navode, oni ne smatraju da ista pretjeruje s učinkom koji se može ostvariti upotrebom toga proizvoda. ASA je L'Orealu sugerirala da se pobrine, da ne bude postprodukcije koja bi pogrešno predstavila rezultate, koji se mogu postići stvarnom upotrebom reklamiranog proizvoda.
L.M./MojTV