Discovery Communications i Olympic Channel objavili su početak suradnje, kako bi mlađoj i široj publici približili Olimpijski pokret. Tijekom cijele godine će stoga prikazivati snažne priče o odlučnosti, požrtvovnosti i uspjehu sportaša.
Sporazum se odnosi na 50 europskih zemalja. Do publike će doprijeti sa zanimljivim sadržajem koji koristi moć sporta i Olimpijskog pokreta i time dodatno ojačati Eurosportov prijenos Olimpijskih igara.
Od 2. kolovoza će se na Eurosportu i Eurosport Playeru moći gledati programski sadržaj Olympic Channela, dok će Eurosport biti zastupljen na Olympic Channelu. Na Eurosport.com će biti dostupan portal Olympic Channela, a sadržaj će se dodatno dijeliti preko lokaliziranih stranica i profila društvenih mreža Eurosporta (Facebook i Twitter).
Eurosport će iskoristiti velike mogućosti i stručnost svoje sportske produkcije te kreirati novi, ekskluzivni i originalni sadržaj za ljubitelje sporta na svim platformama. Omogućit će se i dodatan pristup lokaliziranom sadržaju, originalnim serijama, vijestima i zanimljivostima. Olympic Channel će promovirati Eurosportove platforme kroz prijenose sportskih događanja i Olimpijskih igara.
Brendirani program počinje od 2. kolovoza, a na Eurosportu će biti dostupan sadržaj koji uključuje:
60-minutne posebne emisije:
• Serija Hall of Fame: doživite još jednom priče koje su obilježile Olimpijske igre od Ria 2016. do Lillehammera 1994.
Kratki video sadržaji na svim zaslonima:
• On the Line: fascinantni prikazi najpoznatijih trenutaka s Olimpijskih igara, koji uključuju ekskluzivne arhivske snimke i intervjue
• Against All Odds presented by Bridgestone: Priče o sportašima koji su morali savladati velike osobne i profesionalne barijere prije nego su postigli najveće uspjehe.
• The Olympics: On The Record: Najpoznatiji olimpijski rekordi predstavljeni u zabavnoj formi koja kombinira animaciju i različite vizualne metode.
Tematski tjedan:
• Eurosport uvodi tematski tjedan, koji će biti ispunjen programom posvećenom olimpijskim sportovima.
Jean-Briac Perrette, Discovery Networks International, predsjednik i glavni izvršni direktor, je izjavio: "Dugoročnom suradnjom s Olympic Channelom podižemo ljestvicu u prijenosu najboljih olimpijskih priča do široke publike i na najviše mogućih načina.
Olimpijske su igre za Eurosport mnogo više od dva tjedna posvećena sportu. Dugoročnom suradnjom s Olympic Channelom producirat ćemo, distribuirati i prikazati najbolji olimpijski sadržaj. Time ćemo dodatno obogatiti naš program i raspirivati Olimpijski plamen tijekom cijele godine."
Mark Parkman, glavni menadžer za Olympic Channel pri MOO je izjavio: "Naša suradnja s Eurosportom će kroz sadržaj Olympic Channela dodatno privući publiku Olimpijskom pokretu.
Dok se približavamo proslavi svoje prve godišnjice, ova suradnja predstavlja veliki korak u našem razvoju i širenju platforme diljem svijeta, a lokalizacijom ćemo obožavateljima omogućiti da osjete i dijele moć sporta i uzbuđenje oko Olimpijskih igara."
Peter Hutton, glavni izvršni director Eurosporta je dodao: "MOO nam je bio partner tijekom priprema za naše prve Olimpijske igre u Pjongčangu 2018. Drago nam je da širimo našu suradnju, kao i olimpijske teme."
"Mi olimpijske priče predstavljamo malo drugačije. Ne radimo puke reprize iz olimpijskih arhiva, već obožavateljima želimo pokazati nešto novo – kao kad smo na primjer u Utrci legendi na stazu zajedno postavili Usaina Bolta, Carla Lewisa i Jessiea Owensa."
Sporazum traje do 2024., što se podudara s trenutnim vremenskim periodom za koji Discovery Communications ima ekskluzivna multimedijska prava na Olimpijske igre u Europi.