... Ljudi, jel nekome JAKO smetaju reklame na dnu? Meni užasno smetaju. Nisam sigurna jel veći problem u thumbnailsima i naslovima ili u tome što se STALNO PONAVLJAJU, mjesecima čitam Zločesta učiteljica, Nimfomanka 2, Ljiljana Saucha je na nečem ozbiljnijem od trave, Nisam bila gola! i slične piz**rije, mislim, kome to koristi, ko na to klikće?
Gordane, jel stvarno toliko ljudi klikne na to, da ti klijentu kažeš "da, da, super su vam te reklame" ili je to više onako... razmisli molim te, ne znam o čemu prvo; o vizuri, o količini tog sr***a, o količini ponavljanja jedno te istog ili o degutantnim nazivima i slikama, ili o glupim nazivima i slikama (tipa ono nešto o Sauchi, staro je valjda 10 godina?)...
Hvala na pažnji i odgovorima. 
Edit: evo u novom pregledu moj odabir REKLAME BROJ JEDAN:
Zodijag: Pripovjedka o sumljivom tipu.
Ne znam dal da se smijem ili plaćem (ili plačem)? 