Moj TV - TV Program za 200+ kanala
Radio Box
Najveći TV propaliteti u 2008. godini
"Pet veličanstvenih" - urnebesno skupi projekti na koje su gledatelji samo odmahnuli rukom

Najveći TV propaliteti u 2008. godini

1
  • #1
    0 0

    postova:519
    buzdovan @ 31.12.2008. 19:49

    Želim se osvrnuti na još jedan, nažalost još uvijek aktualan, TV propalitet!

    Ne znam da li će se drugi složiti s mojim razmišljanjima, ali ne mogu se ne dotaknuti maloumnih reklama u kojima Tele 2 veliča mafijaše, mafijaške metode i mafijaški stil života  i koristi ih kao simpatične aktere za vlastitu promociju.

    U posljednjoj reklami iz serije genijalnih uradaka spomenuti mafijaši uz veliki smiješak doslovno nokautiraju nikog drugog do samog Djeda Božičnjaka!? Kome služe reklame u kojima se glorificiraju kriminalci, u kojima se veliča nasilje i brutalnost, a Djed Božičnjak bezrazložno dobija batine!? Koja je poruka takvih reklama društvu koje je već odavno na vrlo strmom putu prema moralnom i kulturnom dnu?

    Ja ću se potruditi objasniti svojoj djeci zašto su zločesti stričeki udarili Djeda Božičnjaka, zašto bacaju druge stričeke kroz prozor, a od svih koji su sudjelovali u ovom genijalnom marketinškom projektu očekujem još bolje i "modernije" ideje. Što je slijedeće? Silovanje Trnoružice, Pepeljuge ili Crvenkapice?

    Gledajući trenutnu situaciju i kreatore moralnih vertikala, ne bi me začudilo da u nekoj od slijedećih reklama lovac Luka pošteno naguzi zločestog vuka... 

  • #2
    0 0

    postova:711
    gordan @ 31.12.2008. 20:35

    Činjenica je da su loši dečki uvijek popularniji od dobrih, to je vjerojatno bila misao vodilja. Kreatori reklama ne razmišljaju o djeci, ni kakvu poruku im šalju. Njima je bitan efekt koji će reklama proizvesti. U idealnom svijetu takvo razmišljanje bi bilo neprihvatljivo, ali mi ne živimo u idealnom svijetu.

    Mi živimo u svijetu gdje je bitno tko ima veći auto, i teži komad zlata oko vrata. Odgoj djece kod takvih likova se uglavnom svodi na to da se zub zubom izbija i da treba gaziti sve pred sobom, jer su oni tako napravili i sad im je dobro. Takvi tipovi neće svojoj djeci objašnjavati primjerenost takvih sadržaja.

    Urednici na televiziji pak neće reći ovima iz Tele2 ili bilo kojem drugom oglašivaču s težom kesom: ej ko jebe vas i vaših 30 milijuna kuna koje ćete nam dati za reklamnu kampanju, mi vam to nećemo puštati. Iako bi na državnoj to trebali napraviti, s obzirom na harač koji pobiru.

  • #3
    0 0

    postova:2961
    gorlock @ 31.12.2008. 21:18

    Što se tiče pretplate, nitko je ne voli, tu smo svi suglasni. Što se tiče loših reklama, ja ću opet reći bolje su od nikakvih, ako ništa natjerat će Vas kao mene da prebacite na drugi kanal, pa će tamo možda biti nešto zanimljivije i eto im gledanost. Obično to i činim ili sjednem za komp. nešto prokomentiram kao sada, popijem vode ili obavim što već moram. Ali nisu reklame sve zlo na TV-u, dugo bi trajalo da krenem nabrajat.

    Zato volim ovu stranicu, budući imam veliki izbor tv-programa 200-njak (što satelitske, što IPTV-a, zemaljske), pogledam što je na rasporedu, pročitam poneku kritiku ili pogledam trailer nekog filma itd.

    No, što se tiče reklama nisu samo naše tv-postaje takove i ostale su iste. A programi sve je to slično, ako netko mašta o HBO-u, ništa ne propušta, konkretno niti za Božić niti sad nemaju ama baš ništa atraktivno, samo vrte reprize.

    Recept je jednostavan, izbjegavajte gledanje neprimjerenih sadržaja, a reklame ma dajte što bi onda rekli za jumbo plakate koji su također često puta neprimjerenih sadržaja........

    Hvala autorima ove stranice na opširnim i točnim izvještajima tv-sadržaja,  kao i ostalih tema vezanih uz film, i još ću jednom sad kao papagaj, smanjite trač rubrike.

    SRETNA NOVA 2009!

    Lijep pozdrav

    Gorlock! Wink

  • #4
    0 0

    postova:519
    buzdovan @ 31.12.2008. 22:08

    Kada bih Gordanov članak promatrao kao stručni članak u kakvom časopisu, istaknuo bih takozvane ključne riječi: lova, pomanjkanje s(a)vijesti i harač!

    Sve si kazao! Danas ako imaš dovoljno love možeš u udarnim terminima udarati Djeda Božičnjaka šakom u glavu, ispijati litre pivuše uz glasno prdenje i podrigivanje ruku masnih od čipsa i kobasice, možeš sve što poželiš...

    Možeš i pivo proglasiti prehrambenim proizvodom iako nisam nikada čuo da je netko pregazio nečije dijete zbog prežderavanja!?

    No, dobro kaže Gorlock, treba barem na kratko zaboraviti svakodnevne pizdarije kojima smo izloženi.

    I zato, svima sve najbolje u novoj 2009. godini!

                   

  • #5
    0 0

    postova:711
    gordan @ 1.1.2009. 18:05

    Da, ovo s pivom je totalno licemjerje. Možda su ga i ugurali u prehrambeni proizvod, ali pivo je definitivno i alkoholno piće, a reklamiranje alkohola je zabranjeno.

    Da li je zabranjena prodaja piva djeci? Da. Zato što je pivo prehrambeni proizvod? Ne.

    Postoji li još neki prehrambeni proizvod koji djeca ne smiju kupiti u trgovini, osim "prehrambenog piva"?

  • #6
    0 0

    postova:519
    buzdovan @ 1.1.2009. 22:11

    Da, ovo s pivom je totalno licemjerje. Možda su ga i ugurali u prehrambeni proizvod, ali pivo je definitivno i alkoholno piće, a reklamiranje alkohola je zabranjeno.

    Da li je zabranjena prodaja piva djeci? Da. Zato što je pivo prehrambeni proizvod? Ne.

    Postoji li još neki prehrambeni proizvod koji djeca ne smiju kupiti u trgovini, osim "prehrambenog piva"?


    gordan



    Licemjre? Da, naravno! Proglasiti pivo prehrambenim proizvodom pa ga sustavno reklamirati u udarnim terminima, pogotovo u okviru, pazi sad, sportskih emisija je spoj vrhunske demagogije i profinjenog licemjerja!

    To je poput kategorizacije cigareta u skupinu antidepresiva...    

    Kada bi se pametnjakovići koji su donijeli tu suludu odluku malo raspitali i pogledali statističke podatke (ako uopće u ovoj zemlji tako nešto i postoji) vidjeli bi zastrašujuće činjenice koje kazuju kako je postotak alkoholičara koji konzumiraju pivo jednak ili veći od onih koji konzumiraju žesticu ili vino! Vidjeli bi kako je zastrašujuće visok postotak onih koji su skrivili teške prometne nesreće, a konzumirali su upravo pivo! Ili su ga možda ipak samo jeli?

    Pogledajte koliko novaca proizvođači piva ulažu u reklame i nemojte se začuditi ako ga uskoro naši pametnjakoviči ne proglase ljekovitim pripravkom ili sredstvom za zaštitu od komaraca! 

1
Dodaj komentar
Neregistrirani korisnik (nemate pravo komentiranja)
 

Postavke privatnosti  •  Oglašavanje  •  Impressum  •  Kontakt  •  Uvjeti korištenja  •  Za Webmastere  •  Facebook  •  Twitter
© 2008 - 2025 Moj TV Portal d.o.o. | mojtv.hr - mojtv.net - tv spored - tv program Moj TV - TV Program za 200+ kanala