@fox, ja mislim da je OK da režiseri, pa tako i Inarritu, imaju neku formu po kojoj će bit' prepoznatljivi, sve dok se sadržina mijenja. Njegovi filmovi i jesu formalno kako kažeš copy/paste, ali sadržina, moj je dojam, je ipak prilično različita. Npr. "21 gram" je religioznog/duhovnog karaktera, a Babel egzistencijalnog, a u "Amores Perros" po meni su priče i najmanje suštinski povezane, pa je meni to i najmanje drag njegov film, ali obzirom da je to i njegov prvi, vjerovatno je tu i više pažnje posvetio da izgradi taj stil i da poveže priče, ne obraćajući mnogo pažnje koliko će jaka biti veza izmedju pojedinačnih priča u filmu (npr. 1. priča u Amores Perrros u suštini i nema mnogo zajedničkog sa ostale dvije).
Razlika je što u "21 gram" i "Babelu" veze su tematski dublje povezane, dok su, bar sam ja tako shvatio, u "Amores Perros" jedina veza između priča - psi, koji možda u slučaju 2. i 3. priče na neki način i dijele sudbinu svojih vlasnika, ali to pada u vodi u slučaju 1. priče. (još dodatno zbunjuje što je pas iz 1. i 3. priče isti, što ukazuje da se gledalo kako na bilo koji način povezati priče da bi Inarritu-ov prvijenac bio što uspjeliji)
Dakle da sumiram, meni ne smeta što su mu filmovi, kako kažeš, na isti kalup, pa čak ni to što koristi istu muziku (21 gram i Babel), jer je, kako karter primijeti, Arriaga tu odlično radio svoj pos'o pišući formalno slične, ali sadržajno različite filmove.