poznam njegov opus i svi su mu filmovi na isti kalup, mislim na one u kojima je pucačina. oni drugi recimo conwoy i junior bonner gdje nema pucačine koliko me pamćenje služi (conwoy sam jako davno gledao u kinu negdje 80-ih) jednostano su dosadni, isprazni.
ono što ja volim snimljeno je pretežno '70-ih: Serpico (1973), Rocky (1976), Assault on Precinct 13 (1976), The Warriors (1979), Tthe Godfather I i II, Smokey and the Bandit (1977) od novijih Glory (1989), JFK (1991), Casualties of War (1989), Gettysburg (1993), Casino (1995), Sophie Scholl - Die Letzten Tage (2005), The Imitation Game (2014), i jedan prastari nenadmašni i najbolji ratni ikad Where Eagles Dare (1969)....