U "Pola ure kulture" (HTV 1, utorak, 21.40), jednoj od najzanimljivih emisija unatrag par mjeseci, gledali smo vrlo neobičan prilog o "brendovima".
Postavilo se pitanje ima li brendiranja u umjetnosti, pa su tako o tome govorili književnik Miro Gavran, naš najizvođeniji dramatičar u inozemstvu te sve popularniji slikar Lovro Artuković, koji živi u Berlinu.
Izvanredna poveznica sa gospodarstvom napravljena je prilogom o mladom umjetniku Vladimiru Končaru, koji svoje prezime koristi kao brend, a snimljen je u umjetničkoj akciji gdje na sve proizvode "Končara" stavlja svoju vizitku.
Najviše nas je zaintrigiralo pojavljivanje Željka Malnara, koji je poistovjetio život i umjetnost. To je potkrijepio primjerima svojih "štićenika" - Ševa se hrani u pučkoj kuhinji, ide preko reda i nikad ne dobije batina - to je za njega prava umjetnost! Kao i Laki, koji živi od socijalne pomoći od svega 600 kuna! Ipak se nije referirao na ono što često spominje u svojoj kolumni u tjedniku "Globus", da većina njegovih "umjetnika" preživljava i od jednog drugog brenda, brandyja, ili popularnog "mirogojčeka"!
Miro Gavran dobro je zaključio: "Treba slijediti svoje srce, a ne brendove i trendove!".
Novinarka se na kraju zapitala što bi sada kad traje napad na Vegetu, kritičari napravili brendu od krvi i mesa!?
A što bi na sve rekli Brendon i Brenda, iz "Beverly Hillsa"? Sigurno da su i dalje brend, jer još uvijek zarađuju repriziranjem prastare serije, pa i na HTV 2, u terminu Dnevnika na Prvom!