PIŠE: Dario Petruševski
Igor Cukrov i Andrea Šušnjara, naši predstavnici na Eurosongu u Moskvi, ostali su u rodnoj zemlji potpuno uskraćeni za medijsku podršku, ali ih iz zaborava, koji se očituje na eurovizijskim kladionicama, možda izvuče najgledanija emisija na svijetu. Oprah Winfrey želi četiri minute o pjesmi i cijelom projektu, što je medijima priopćio ponosni Aleksandar Kostadinov, urednik priče o Dori i Eurosongu.
"Zanimljivo je to što su Amerikanci pokazali interes za Eurosong. Kada bi se sve karte poklopile, pa da Oprah emisiju o toj lakoglazbenoj smotri prikaže uoči Moskve, to bi nam bila velika promocija. No, istodobno sam svjestan da njezini producenti najvjerojatnije pripremaju istodobno desetak emisija, a tempiraju ih onako kako njima najviše odgovara", rekao je Kostadinov Jutarnjem listu i dodao kako je producentima, uz promo materijal, dostavio i spot. Realno - može se nadati trominutnom prilogu, ali i to ponekad može biti sasvim dovoljna medijska injekcija.
Ovih su dana objavljene prve fotografije i simulacije pozornice te backstagea ovogodišnjeg Eurosonga. Po svemu sudeći, očekuje nas veliki televizijski spektakl, parada kiča ili kako god, ali naši predstavnici, unatoč Oprinom pozivu, ne stoje najbolje na kladionicama. Ipak, cijeli se hrvatski tim, koji u Moskvu kreće za nekoliko dana, nada najboljem, pa i autor pjesme Tonči Huljić, koji svom mladom štićeniku predviđa visoku poziciju u drugoj večeri i siguran ulazak u finale.