Moj TV - TV Program za 200+ kanala
Radio Box


Najveći TV propaliteti u 2008. godini
"Pet veličanstvenih" - urnebesno skupi projekti na koje su gledatelji samo odmahnuli rukom

Najveći TV propaliteti u 2008. godini

Televizijsko tržište nikad nije bilo zagušenije polu i nekvalitetnim proizvodima, a domaće TV postaje su pokazale da se neuspješni proizvod, i nakon višemjesečnog spektakularnog najavljivanja, može doslovno preko noći povući iz etera. Upravo zato, nije teško nabrojati sve neuspješne televizijske projekte u ovoj godini, jer su iz programa uklonjeni nakon nekoliko dana, a o njihovim se razlozima neuspjeha, kao i financijskim gubicima, pisalo još mjesecima.

1. "69" (HTV)
Zlatan Zuhrić Zuhra jedan je od onih bisera koji su se podvijenih repova, nakon "ispitivanja tržišta", vratili na državnu televiziju. Nešto što je ispočetka bilo zamišljeno kao "improvizirana humoristična serija" propalo je već nakon nekoliko tjedana, ali je HTV Zuhru držao u programu toliko dugo da se zapravo sramotio cijeli prvi dio 2008. godine. Priču nisu uspjeli spasiti ni atraktivni gosti, a Zuhra je u medijima za sve okrivio scenariste koji, po njegovom mišljenju, nisu "uboli pravu stvar".

2. "Urota" (RTL)
Riječ je o prvoj seriji danas propadajuće AVA produkcije koju nije otkupila državna televizija, već "privatnik". Toliko su je dugo najavljivali da je Majetić seriju prodao u Srbiji, pa je osvanula na YouTubeu i hrvatskim gledateljima otela "napetost i uzbudljivost serije" - barem tako kažu producenti. Ukinuta je nakon dvije epizode, u kojima se blamirala Jelena Veljača, kopirajući Mirjanu Hrgu (pardon, Šarić), ali i RTL Televizija, koja je nekoliko puta u seriji prikazala HRT-ov logo.

3. "Ne daj se, Nina" (RTL)
Sve su domaće TV postaje posegnule za pričom o ružnom pačetu u modnom svijetu, a agilni RTL odlučio je snimiti hrvatsku verziju, pa su, kako to obično biva, dovukli glumce iz Srbije, naslovnu pjesmu u izvedbi Tonyja Cetinskog (koji je i gostovao u seriji) proglasili "hitom godine", ali ništa im nije pomoglo. "Nina" je misteriozno nestala iz etera, a glumci iz serije tjednima su po medijima trubili o nepredvidivosti TV tržišta i čestim otkazima s kojima se, zbog neuspješnih serija, moraju nositi.

4. "Celebrity Big Brother" (RTL)
S obzirom na to koliko Hrvati vole žutilo, priča s poznatima pred kamerama i nije imala rupa - sve dok nije počela. Marko Grubnić, Neven Ciganović, Iva Jerković i slične medijske kvazi-zvijezde prenemagale su se dva tjedna u BB Kući i RTL, zbog očajne gledanosti, bacile na koljena. U na brzinu sklepanom finalu, pobijedila je Danijela Dvornik. Ukinuti? Zaposliti nove scenariste? Popričati sa stanarima, moliti ih da budu zanimljiviji? Ma najbolje ukinuti.

5. "Zakon ljubavi", Nova TV
Posljednja sapunica AVA produkcije ispočetka se prilično uspješno utrkivala s HTV-ovim adutom "Sve će biti dobro", ali je već nakon dva tjedna predala bitku. Ipak, čak su i glumci ostali iznenađeni odlukom Nove TV, koja je procijenila da je serija potpuno neisplativa, pa su iz medija doznali kako će serija krajem godine biti naprasno ukinuta. "Osjećam se kao da su ubili moj lik!", očajno je u novinama zavapila Ankica Dobrić, koja se sad vjerojatno ni ne sjeća što je zapravo glumila. Pogotovo ako je stigao Majetićev ček...

Komentari
Neregistrirani korisnik (nemate pravo komentiranja)
 
  • #6
    0 0
    buzdovan buzdovan @ 1.1.2009. 22:11

    Licemjre? Da, naravno! Proglasiti pivo prehrambenim proizvodom pa ga sustavno reklamirati u udarnim terminima, pogotovo u okviru, pazi sad, sportskih emisija je spoj vrhunske demagogije i profinjenog licemjerja!

    To je poput kategorizacije cigareta u skupinu antidepresiva...    

    Kada bi se pametnjakovići koji su donijeli tu suludu odluku malo raspitali i pogledali statističke podatke (ako uopće u ovoj zemlji tako nešto i postoji) vidjeli bi zastrašujuće činjenice koje kazuju kako je postotak alkoholičara koji konzumiraju pivo jednak ili veći od onih koji konzumiraju žesticu ili vino! Vidjeli bi kako je zastrašujuće visok postotak onih koji su skrivili teške prometne nesreće, a konzumirali su upravo pivo! Ili su ga možda ipak samo jeli?

    Pogledajte koliko novaca proizvođači piva ulažu u reklame i nemojte se začuditi ako ga uskoro naši pametnjakoviči ne proglase ljekovitim pripravkom ili sredstvom za zaštitu od komaraca! 

  • #5
    0 0
    gordan gordan @ 1.1.2009. 18:05

    Da, ovo s pivom je totalno licemjerje. Možda su ga i ugurali u prehrambeni proizvod, ali pivo je definitivno i alkoholno piće, a reklamiranje alkohola je zabranjeno. Da li je zabranjena prodaja piva djeci? Da. Zato što je pivo prehrambeni proizvod? Ne.

    Postoji li još neki prehrambeni proizvod koji djeca ne smiju kupiti u trgovini, osim "prehrambenog piva"?

  • #4
    0 0
    buzdovan buzdovan @ 31.12.2008. 22:08

    Kada bih Gordanov članak promatrao kao stručni članak u kakvom časopisu, istaknuo bih takozvane ključne riječi: lova, pomanjkanje s(a)vijesti i harač!

    Sve si kazao! Danas ako imaš dovoljno love možeš u udarnim terminima udarati Djeda Božičnjaka šakom u glavu, ispijati litre pivuše uz glasno prdenje i podrigivanje ruku masnih od čipsa i kobasice, možeš sve što poželiš...

    Možeš i pivo proglasiti prehrambenim proizvodom iako nisam nikada čuo da je netko pregazio nečije dijete zbog prežderavanja!?

    No, dobro kaže Gorlock, treba barem na kratko zaboraviti svakodnevne pizdarije kojima smo izloženi.

    I zato, svima sve najbolje u novoj 2009. godini!

                   

  • #3
    0 0
    gorlock gorlock @ 31.12.2008. 21:18

    Što se tiče pretplate, nitko je ne voli, tu smo svi suglasni. Što se tiče loših reklama, ja ću opet reći bolje su od nikakvih, ako ništa natjerat će Vas kao mene da prebacite na drugi kanal, pa će tamo možda biti nešto zanimljivije i eto im gledanost. Obično to i činim ili sjednem za komp. nešto prokomentiram kao sada, popijem vode ili obavim što već moram. Ali nisu reklame sve zlo na TV-u, dugo bi trajalo da krenem nabrajat.

    Zato volim ovu stranicu, budući imam veliki izbor tv-programa 200-njak (što satelitske, što IPTV-a, zemaljske), pogledam što je na rasporedu, pročitam poneku kritiku ili pogledam trailer nekog filma itd.

    No, što se tiče reklama nisu samo naše tv-postaje takove i ostale su iste. A programi sve je to slično, ako netko mašta o HBO-u, ništa ne propušta, konkretno niti za Božić niti sad nemaju ama baš ništa atraktivno, samo vrte reprize.

    Recept je jednostavan, izbjegavajte gledanje neprimjerenih sadržaja, a reklame ma dajte što bi onda rekli za jumbo plakate koji su također često puta neprimjerenih sadržaja........

    Hvala autorima ove stranice na opširnim i točnim izvještajima tv-sadržaja,  kao i ostalih tema vezanih uz film, i još ću jednom sad kao papagaj, smanjite trač rubrike.

    SRETNA NOVA 2009!

    Lijep pozdrav

    Gorlock!

  • #2
    0 0
    gordan gordan @ 31.12.2008. 20:35

    Činjenica je da su loši dečki uvijek popularniji od dobrih, to je vjerojatno bila misao vodilja. Kreatori reklama ne razmišljaju o djeci, ni kakvu poruku im šalju. Njima je bitan efekt koji će reklama proizvesti. U idealnom svijetu takvo razmišljanje bi bilo neprihvatljivo, ali mi ne živimo u idealnom svijetu. Mi živimo u svijetu gdje je bitno tko ima veći auto, i teži komad zlata oko vrata. Odgoj djece kod takvih likova se uglavnom svodi na to da se zub zubom izbija i da treba gaziti sve pred sobom, jer su oni tako napravili i sad im je dobro. Takvi tipovi neće svojoj djeci objašnjavati primjerenost takvih sadržaja. Urednici na televiziji pak neće reći ovima iz Tele2 ili bilo kojem drugom oglašivaču s težom kesom: ej ko jebe vas i vaših 30 milijuna kuna koje ćete nam dati za reklamnu kampanju, mi vam to nećemo puštati. Iako bi na državnoj to trebali napraviti, s obzirom na harač koji pobiru.

Pogledaj sve komentare (6)
Povezane vijesti
Najnovije vijesti

Postavke privatnosti  •  Oglašavanje  •  Impressum  •  Kontakt  •  Uvjeti korištenja  •  Za Webmastere  •  Facebook  •  Twitter
© 2008 - 2024 Moj TV Portal d.o.o. | mojtv.hr - mojtv.net - tv spored - tv program Moj TV - TV Program za 200+ kanala