Moj TV - TV Program za 200+ kanala
Radio Box

Dan asteroida uz dva odlična dokumentarca
Zaživjela ideja Briana Maya – obilježavanje Dana asteroida (30.6.) prelazi u tradiciju

Dan asteroida uz dva odlična dokumentarca

Dan asteroida obilježava se 30. lipnja, na godišnjicu Tunguske eksplozije iz 1908. godine – najvećeg udara asteroida na Zemlju u novijoj povijesti. Inicijativu su prošle godine pokrenuli Grigorij Richters i Brian May, s ciljem edukacije o opasnostima od mogućeg udara asteroida.

30. lipnja Dan asteroida će se obilježiti premijerama dokumentarnih filmova Čovjek protiv asteroida: specijal o Danu asteroida (Man Vs Asteroid: An Asteroid Day Special) i Čovjek koji je tvitao Zemlju (The Man Who Tweeted Earth).

Čovjek koji je tvitao Zemlju, 30.6., Discovery Science u 19:20 sati
Kanadski astronaut Chris Hadfield nosi titulu "omiljenog internetskog astronau­ta". On koristi Twitter za objave i Snapchat za snimanje fantastičnih fotografija, te se redovito povezuje s ljudima kod kuće, a sve to dok boravi u Međunarodnoj svemirskoj postaji i kreće se oko Zemlje pri brzini od 28.000 kilometara na sat. Hadfieldova je misija, u prvom ikada snimljenom dokumentarcu čija se glavna zvijezda nalazi u orbiti, rasplamsala našu ljubav prema Svemiru, te istovremeno predstavila prošlost, sadašnjost i budućnost astronauta, te brojne stručne znan­stvene suradnike.

Čovjek protiv asteroida: specijal o Danu asteroida, 30.6., Discovery Science u 20:10 sati
Ovaj jednosatni specijal otkriva kako su Grigorij Richters i legendarni gitarist Queena – Brian May osnovali Asteroid Day Foundation, s ciljem stvaranja global­nog pokreta i podizanja svijesti pojedinaca o zaštititi našeg planeta od mogućih razornih učinaka asteroida. Dokumentarac daje i pregled najdramatičnijih udare asteroida u povijesti. Može li udar asteroida uništiti čovječanstvo, te imamo li moć da ga zaustavimo?

Komentari