Moj TV - TV Program za 200+ kanala
Radio Box


Redizajnirano Pola ure kulture Branke Kamenski
I u 13. godini emitiranja kultura ostaje intrigantno prezentirana

Redizajnirano "Pola ure kulture" Branke Kamenski

"Pola ure kulture" (HTV 1, 22.05), djelomično u novom ruhu (pozadina studija iza Branke Kamenski, neke rubrika) počelo je loše, kao da čitamo "Hrvatsko slovo".

Koraljka Kirinčić napravila je prilog o tekstu Slavenke Drakulić koja je u Guardianu "ocrnila" Hrvatsku, potencirajući povratak ustaštva, zabrane Thompsona, doček Bušića..., a pročitan je i dio "domoljubnog" teksta Pavla Pavličića u Večernjem listu.

Slično je nastavljeno i u prezentaciji Jelene Jindre - inserata iz dokumentarnog filma "Welcome to Igrane" Kristine Kumrić, gdje domaći turistički djelatnici (pre)otvoreno pričaju o njihovim gostima i u 24 minute filma "pljuju" po drugima.

Na pitanje je li riječ o hrvatskoj ksenofobiji autorica filma rekla je da ne, jer možda su i glumci u filmu željeli i namjerno izazvati reakcije! Evo što je rekao jedan sugovornik: "Čehinja kad uhvati 30 godina k'o da je vrag uhvatio, sve se obisi... celulit, ...Francuzi mi zgade život... Talijani su Cigani"...

I ove sezone, kao i prethodnih 13, imamo stalnu rubriku top lista prodavanosti knjiga. U "sedmici tjedna" najprodavanija knjiga publicistike i dalje je "Tajna" Rhonde Byrne, a prozna - "Praskozorje" S. Meyer.

Doznali smo i o problemima oko izdavanja knjige "Snovi mojega oca" Barracka Obame koju je već mogla objaviti Naklada Zadro. Razlog kašnjenja su novi uvjeti, jer postao je predsjednički kandidat, njegova izdavačka prava su osobna, te sam treba potpisati ugovore, na što se još čeka. Čak i ako ne pobijedi na izborima, Božena Zadro ne boji se za njegovu budućnost, jer "ima autentični spisateljski dar"!

Sama urednica emisije prezentirala je i kratke vijesti iz kulture - o problemima restauracije Michelangelova Davida, o zabrani Mickeya Mousea u Saudijskoj Arabiji te trenutno najoriginalnijeg reality showa - arhitekti se svojim projektima bore za izgradnju New Orleansa, sagradili su već 2 kuće!

Bi li taj show neki marketinški stručnjak mogao uvaliti nekoj od naših nacionalnih televizija, za prijenos? Teško, iako je (o tome) Gordan Nuhanović napravio izvrstan prilog, prošaravši od Gorana Tribusona, do Setha Godina i Borisa Belaka, koji su pisali o marketingu, do književnika Veljka Barbierija, koji je nekad pisao reklamne  slogane, poput "Dalmacija za sva vremena".

Možda bi i danas bolje prolazile jednostavnije poruke, poput davne reklame za badelov konjak: "Pij malo, pij dobro"!

Komentari
Neregistrirani korisnik (nemate pravo komentiranja)
 
Povezane vijesti
Najnovije vijesti

Postavke privatnosti  •  Oglašavanje  •  Impressum  •  Kontakt  •  Uvjeti korištenja  •  Za Webmastere  •  Facebook  •  Twitter
© 2008 - 2024 Moj TV Portal d.o.o. | mojtv.hr - mojtv.net - tv spored - tv program Moj TV - TV Program za 200+ kanala