Evo ovaj mail sam poslala na T-com - tu je samo ukratko opis događaja. Može li mi netko pomoći savjetom? Jesam li ja kao prvo možda malo naivno uletjela u te nekekve pakete itd? Ili je možda ipak normalno da očekujem da sve bude onako kako mi je i rečeno, tj. nuđeno? Ma valjda sam ja ipak naivna :(
"Poštovani,
obraćam vam se za prigovorom na gore navedeni račun za telefonski priključak ............, za 06/2013.
Negdje prošle godine u 12 mjesecu posjetila su me dva mlada čovjeka, navodno predstavnici T-Coma, pogledali moje dotadašnje račune i predložili mi MAX3 uslugu, je da je to za mene najisplativije. Ono što je meni bilo bitno, oni su mi i potvrdili a to je da nemam nikakve ugovorne obveze za taj paket usluga.
Ne znam točan datum, ali negdje u drugom mjesecu 2013 ja sam molila telefonom (na 0800-9000) da mi se ta usluga i uključi. No umjesto da računi budu manji bivali su sve veći. Jasno mi je da usluge koje nisu uključene u taj paket moram dodatno platiti.
Ali isto tako mi je na prvom slijedećem računu (za 03/2013) stajala mjesečna naknada za MAX3 uz ugovornu obvezu od 24 mjeseca!
Nazvala sam opet taj isti broj, rekla sam da mi je rečeno da je to bez ugovorne obveze, rečeno mi je da sam u pravu ali slijedeći mjesec pisalo je isto - ugovorna obveza od 24 mjeseca. Opet sam nazvala i netko je tamo na telefonu bio jako ljubazan, potrudio se sve ispitati i opet sam dobila istu informaciju da je to zabuna i da za mene tj. ovaj broj ugovorne obveze nema.
Da ni ne spominjem da je za 05/2013 stigao isti račun sa istom naznakom o ugovornoj obvezi. Opet sam nazvala, rekla da ja taj MAX3 više ne želim i sigurna sam da sam provjerila i da mi je rečeno da mogu otkazati i da nemam nikakvih obveza.
Stigao mi je i račun za 06/2013 u kojem mi se najprije za 7 dana tog mjeseca naplaćuje naknada, a onda mi se isto tako naplaćuje naknada za prijevremeni raskid MAX3 paketa! Zbog ugovorne obveze!!! Koji prijevremeni raskid!? Ja kao prvo nisam ništa potpisala, ,nikakav ugovor na 24 mjeseca niti sam usmeno bilo što takvo prihvatila! Pa ne znam onda ni što ja to prijevremeno raskidam? Naprotiv! Kako se bez nečijeg potpisa vi možete jednostrano pridržavati nekakvih ugovornih obveza? Čijih? Očito samo vaših.
Danas sam naravno, opet nazvala, javio mi se nekakav Mark, koji ili nije razumio što ga pitam, ili nije htio razumijeti što ga pitam, ili mu se živo fućkalo što ga pitam?! Nije to rekao ali se tako ponašao. Bio je kontrolirano drzak. Baš lijepo ogledalo ponašanja T-Coma prema strankama. Tražila sam ime njegovog nadređenog, rekao je da mi to ne može dati, ja mislim da po zakonu mora (ali eto nisam baš sigurna) i otpilio me na način - neka se žalim pismeno. Pa eto žalim se pismeno.
Lijepo vas molim da račun umanjite za cifru prekida nepostojećih ugovornih obveza iz ugovora koji ne postoji (ako nema ugovora ne može biti ni obveza iz tog ugovora), jer ga s naše strane nitko nije potpisao, a postoje sigurno i kod vas audio-zapisi o tome da sam reklamirala i da mi je u 2 navrata rečeno da ugovorne obveze nema. Isto tako vas najljepše molim da me ne otpilite sa izjavom da se ti audio-zapisi brišu i da je baš taj datum, eto, jučer bio izbrisan.
Molim vas da provjerite gore rečeno i da mi se javite u nekakvom normalnom roku :), u protivnom sam spremna tužiti vas i sve skupa dati u javnost, iako nisam baš sigurna koliko vas je to briga.
Paralelno sa gore navedenim, dopisivala sam se s nekom vašom službom u vezi promjene imena nosioca telefona.
Moj otac, na čije su ime glasila oba telefonska računa (........... i ..............) preminuo je 18.04.2012. godine. Ne znam da li netko tko bude čitao ovaj mail to razumije ili ne, ali nama je bilo teško primati račune na njegovo ime. Na vašu sam službu slala ne znam ni ja više koliko mailova i dokumentacije. U svakoj drugoj instituciji bilo je dovoljno rješenje o naslijeđivanju, u vašoj ne. Mislim da samo rješenje o naslijeđivanju podrazumijeva da je netko (u rješenju stoji i tko) UMRO i da netko NASLIJEĐUJE. Ja sam morala slati i smrtovnice i vjenčane listove i osobne iskaznice moje majke koja ga naslijeđuje, a sve to stoji u tom rješenju. I eto, sve to nije pomoglo. Za jedan telefonski broj izvršili ste izmjenu tek u računu za 06/2013, te je za ovaj mjesec je napokom došao na ime moje majke, a za drugi mi je, opet telefonski, rečeno da sa nosiocem (koji je pokojni?) moram otići u prvi T-Com i da ako želim ugasiti paket MAX3, tek nakon toga mogu izvršiti promjenu imena. E pa kako je račun (i to ovaj sporni) naslovljen na pokojnika, razmišljam da ga ne platim, a vi ga naplatite od pokojnika ili tužite mene, ako želite?
Usput imam i dionice T-Coma, koje padaju, a kako se njihovi službenici odnose prema poslu, nije ni čudo.
Šaljete slatkorječive ljude na teren, a kad se netko odluči na neki od vaših paketa u nadi da će biti bolje i isplativije, ljubaznost nestaje i čovjeka oderete do kože :(
I na kraju, jedno čisto ljudsko pitanje?
Što biste vi učinili na mom mjestu?"
Mogu li se ja obratiti negdje, čula sam za nekanvu zaštitu potrošača. Može li mi netko dati njihov kontakt? Hvala