Moj TV - TV Program za 200+ kanala
Radio Box

Potrošački kod

1 2
  • #1
    0 2

    postova:1
    striga robert @ 28.5.2013. 5:54

    kada i gdje možemo nabaviti radijatorske ventile sa kojih se bude obračunavala utrošena topli.energija,i tko ih smije postavit.što radi toplana po tom pitanju

  • #2
    2 1

    postova:2527
    bearfoot @ 28.5.2013. 16:28

    striže ovce i priprema proizvodnju vunenih kaputa i pokrivača, dok ne dođu ventili.....

  • #3
    0 0

    postova:1
    micika16 @ 9.7.2013. 14:28
    Evo ovaj mail sam poslala na T-com - tu je samo ukratko opis događaja. Može li mi netko pomoći savjetom? Jesam li ja kao prvo možda malo naivno uletjela u te nekekve pakete itd? Ili je možda ipak normalno da očekujem da sve bude onako kako mi je i rečeno, tj. nuđeno? Ma valjda sam ja ipak naivna :(
     
    "Poštovani,
    obraćam vam se za prigovorom na gore navedeni račun za telefonski priključak ............, za 06/2013.
    Negdje prošle godine u 12 mjesecu posjetila su me dva mlada čovjeka, navodno predstavnici T-Coma, pogledali moje dotadašnje račune i predložili mi MAX3 uslugu, je da je to za mene najisplativije. Ono što je meni bilo bitno, oni su mi i potvrdili a to je da nemam nikakve ugovorne obveze za taj paket usluga.
    Ne znam točan datum, ali negdje u drugom mjesecu 2013 ja sam molila telefonom (na 0800-9000) da mi se ta usluga i uključi. No umjesto da računi budu manji bivali su sve veći. Jasno mi je da usluge koje nisu uključene u taj paket moram dodatno platiti.
    Ali isto tako mi je na prvom slijedećem računu (za 03/2013) stajala mjesečna naknada za MAX3 uz ugovornu obvezu od 24 mjeseca!
    Nazvala sam opet taj isti broj, rekla sam da mi je rečeno da je to bez ugovorne obveze, rečeno mi je da sam u pravu ali slijedeći mjesec pisalo je isto - ugovorna obveza od 24 mjeseca. Opet sam nazvala i netko je tamo na telefonu bio jako ljubazan, potrudio se sve ispitati i opet sam dobila istu informaciju da je to zabuna i da za mene tj. ovaj broj  ugovorne obveze nema.
    Da ni ne spominjem da je za 05/2013 stigao isti račun sa istom naznakom o ugovornoj obvezi. Opet sam nazvala, rekla da ja taj MAX3 više ne želim i sigurna sam da sam provjerila i da mi je rečeno da mogu otkazati i da nemam nikakvih obveza.
    Stigao mi je i račun za 06/2013 u kojem mi se najprije za 7 dana tog mjeseca naplaćuje naknada, a onda mi se isto tako naplaćuje naknada za prijevremeni raskid MAX3 paketa! Zbog ugovorne obveze!!! Koji prijevremeni raskid!? Ja kao prvo nisam ništa potpisala,  ,nikakav ugovor na 24 mjeseca niti sam usmeno bilo što takvo prihvatila! Pa ne znam onda ni što ja to prijevremeno raskidam?  Naprotiv! Kako se bez nečijeg potpisa vi možete jednostrano  pridržavati nekakvih ugovornih obveza? Čijih? Očito samo vaših.
    Danas sam naravno, opet nazvala, javio mi se nekakav Mark, koji ili nije razumio što ga pitam, ili nije htio razumijeti što ga pitam, ili mu se živo fućkalo što ga pitam?! Nije to rekao ali se tako ponašao. Bio je kontrolirano drzak. Baš lijepo ogledalo ponašanja T-Coma prema strankama. Tražila sam ime njegovog nadređenog, rekao je da mi to ne može dati, ja mislim da po zakonu mora (ali eto nisam baš sigurna) i otpilio me na način - neka se žalim pismeno. Pa eto žalim se pismeno.
    Lijepo vas molim da račun umanjite za cifru prekida nepostojećih  ugovornih obveza  iz ugovora koji ne postoji (ako nema ugovora ne može biti ni obveza iz tog ugovora), jer ga s naše strane nitko nije potpisao, a postoje sigurno i kod vas audio-zapisi o tome da sam reklamirala i da mi je u 2 navrata rečeno da ugovorne obveze nema. Isto tako vas najljepše molim da me ne otpilite sa izjavom da se ti audio-zapisi brišu i da je baš taj datum, eto, jučer bio izbrisan.
    Molim vas da provjerite gore rečeno i da mi se javite u nekakvom normalnom roku :), u protivnom sam spremna tužiti vas i sve skupa dati u javnost, iako nisam baš sigurna koliko vas je to briga.
     
    Paralelno sa gore navedenim, dopisivala sam se s nekom vašom službom u vezi promjene imena nosioca telefona.
    Moj otac, na čije su ime glasila oba telefonska računa (...........  i  ..............) preminuo je 18.04.2012. godine. Ne znam da li netko tko bude čitao ovaj mail to razumije ili ne, ali nama je bilo teško primati račune na njegovo ime. Na vašu sam službu slala ne znam ni ja više koliko mailova i dokumentacije. U svakoj drugoj instituciji bilo je dovoljno rješenje o naslijeđivanju, u vašoj ne. Mislim da samo rješenje o naslijeđivanju podrazumijeva da je netko (u rješenju stoji i tko)  UMRO i da netko NASLIJEĐUJE. Ja sam morala slati i smrtovnice i vjenčane listove i osobne iskaznice moje majke koja ga naslijeđuje, a sve to stoji u tom rješenju. I eto, sve to nije pomoglo. Za jedan telefonski broj izvršili ste izmjenu tek u računu za 06/2013, te je  za ovaj mjesec je napokom došao na ime moje majke, a za drugi mi je, opet telefonski, rečeno da sa nosiocem (koji je pokojni?) moram otići u prvi T-Com i da ako želim ugasiti paket MAX3, tek nakon toga mogu izvršiti promjenu imena. E pa kako je  račun (i to ovaj sporni) naslovljen na pokojnika, razmišljam da ga ne platim, a vi ga naplatite od pokojnika ili  tužite mene, ako želite?
    Usput imam i dionice T-Coma, koje padaju, a kako se njihovi službenici odnose prema poslu, nije ni čudo.
    Šaljete slatkorječive ljude na teren, a kad se netko odluči na neki od vaših paketa u nadi da će biti bolje i isplativije, ljubaznost nestaje i čovjeka oderete do kože :(
     
    I na kraju, jedno čisto ljudsko pitanje?
    Što biste vi učinili na mom mjestu?"
     
    Mogu li se ja obratiti negdje, čula sam za nekanvu zaštitu potrošača. Može li mi netko dati njihov kontakt? Hvala
     
  • #4
    1 2

    postova:1
    sanja čurković @ 10.10.2013. 10:39

    Mene interesiraju zakoni vezani za legalizaciju bespravno izgrađenih kuča. Naime,moj otac živi na Drveniku velikom u uvali krknjaše gdje nema ni struje ni vode.Platio je za legalizaciju kuče kaznu i još neke pristojbe a sada mu je još došlo da plati za vodovod nekih 8000 kuna a mi nemamo vode.Da li je to zakonito? Plačat za komunalije koje nemamo!

  • #5
    0 3

    postova:1962
    aya @ 10.10.2013. 14:49

    E Sanja, Sanja, a nisi se pitala je li zakonito raditi kuću bez dozvole, ha? Ček' malo - kažeš "bespravno" - pa to onda nije zakonito! Namiguje

  • #6
    1 0

    postova:260
    franz88 @ 10.10.2013. 14:56

    mene zanima zakaj imaju samo bombonjere s sloganom I LOVE YOU, kad Ja zelim si kupiti bombonjeru s I HATE YOU! !! ... nekaj tu meni nije fer!

  • #7
    2 0

    postova:1
    issa lp @ 8.11.2013. 20:26

    Do kada T-com?

    Dali ja kao potrošač imam pravo na punu i pravodobnu informaciju ili je moj jedini izbor potpisivati dobro maskirane,ali štetne ugovore da bih dobila 'uslugu'? Svima dobro znani sramotni T-com-ovi ugovori koji bi se dali opisati jednom riječi-parazit! Nemoguće ga se riješit,npr. uslugu niti želite,niti koristite,ali svejedno plačate tu radisku frekvenciju. Ok. Napokon kad  mu isteče ugovor,teta na telefonu vas opet istrenirano uljudno i 'pravodobno' obaviještava da ugovor NE MOŽE ISTEĆI (!!!) jedina opcija spasa leži u - t-comovoj poslovnici(naravno),pa trč tamo predat pismeni zahtijev za raskidom ugovora jer ako to ne učinite nadrapali ste. (naravno osim ako tamo usput niste potpisali neki novi,'bolji' ugovor)  Kako naivno i slatko pomisliš,napokon istekao ugovor..riješila se i toga,a kad ono stigne novi račun-i to pet puta veći-KAČING!   Baš se pitam dali bi i mami doma dao da potpiše takav ugovor... Hm

  • #8
    2 0

    postova:1
    helena888 @ 28.11.2013. 11:48

    Poštovani,

    konkretno u Blitz Cinestar kinima film obavezno kasni više od 15 minuta. Jučer je trebao početi u 20:15h, a počeo je u 20:32h. Zasipaju nas reklamama koje nitko ne doživljava, a izuzetno kvari doživljaj.

    Osim toga, zanima me dopuštena visina decibela u kinu. Jer korisnici pokrivaju uši za vrijeme filma, buka je nepodnošljiva. Primijetila sam da pojedini korisnici nose sa sobom slušalice koje stavljaju u uši za vrijeme filma kako bi umanjili buku. Može li im se poslati inspekcija radi toga, smatram da je to opasno po zdravlje.

    S poštovanjem,

    Helena

  • #9
    0 0

    postova:1
    smogavc stefan @ 16.12.2013. 15:59

    najbolja emisija ikada.. recimo sam stranac tj. nisam ako svi zivimo v EU... no... u Dubravi na hitnom prijemu uvjek imam problem sa Evropsko kartico zdravstvenog osiguranja ili privremenim certifikatom za to karticu, a da idem u drugo Bolnicu naprava mi bez pardona. KATASTROFA, sam zato jer je lik arogantan in ne zna ili mu se ne da,da napravit papire. 

  • #10
    0 0

    postova:1
    marko matanović @ 7.1.2014. 9:18

    POSTOVANI .NAKON RAZVODA BRAKA IZBACEN SAM IZ OBITELJSKE KUCE U KOJOJ NE ZIVIM VISE OD GODINU DANA.POSTO SE KUCA I KOMUNALIJE ZA ISTU VODILE NA MOJE IME POKUSAO SAM ODJAVIT ,ODVOZ SMECA ,STRUJU I VODU SA SVOG IMENA ALI TO NISAM USPIO NI PISMENO A NI USMENO.GOSPODJA KOJA JE OSTALA ZIVJETI U KUCI NE PLACA REDOVNO KOMUNALIJE PA RACUNI SA TROSKOVIMA OVRHE DOLAZE MENI NA NAPLATU.STA UCINITI I KAKO DA ODJAVIM GORE NAVEDENE KOMUNALIJE SA SVOG IMENA.

    Imam sva sudska rjesenja i racune koje sam placao sa ovrhama iako nisam koristio te usluge

    jos samo da napomenem da za odvjetnike i sud nemam sredstava 

    s postovanjem Marko Matanovic tel.091 253 91 75

  • #11
    1 0

    postova:1
    anita copić bukovec @ 7.1.2014. 14:29

    Poštovani, molim Vas ako možete saznati kako se mi potrošači možemo zaštititi od pojačanog tona na tv-u za vrijeme emitiranja reklamnih poruka. Naime, kada gledamo tv, za vrijeme trajanja reklamnih poruka ton tv-a se pojača gotovo dvostruko, što je po meni užasno maltretiranje nas gledatelja. Zašto i tko omogućava tako agresivan ton i preglasno pojačavanje dok se vrte reklame. Mislim da većina gledatelja to primjećuje, ali nisam do sada čula da je itko regairao. Inače, sve pohvale cijeloj ekipi koja marljivo proizvodi emisiju Potoršački kod! U nadi da ćete razotkriti misterij preglasnog tona na tv-u, srdačno vas pozdravljam! Anita Bukovec

  • #12
    0 1

    postova:1
    darke @ 12.1.2014. 14:52

    Poštovani, imam jednu zamjerku u poslovanju lidl trgovine na adresi Nova cesta 7, naime imaju akciju za prodaju naranđi reklamiraju se puna kantica naranđi košta 23.94 kn. Naslikana je puna u vrh i piše da se navedena cijena odnosi na punu kantu svježih naranđi, a kad sam došao na blagajnu blagajnik mi je odnesao kantu nazad i istovario nekoliko naranđi da je njemu šefica smjene rekla da uzme nekoliko naranđi iz kante van. Ja sam na to rekao da nek pozove šeficu smjene koja se uopće nije udostoila doći na nekoliko poziva. Zanima me zašto jedno imaju na cijeni iznad naranđi a drugo provode. Ja sam prodavaću onda rekao zašto ne prodajete po kili nego na kantice pa ljudima vadite van iz kantica, nato mki je rekao da nek se maknem van iz lidla da mu smetam, krajnje bezobrazno. tad sam ostavio sve naranđe i rekao da častim njega i šeficu s naranđama. i zatražio njegovo ime jer se hoću žalit na njega i njihovo poslovanje. prodavač se zove groznica dario, a za šefic neznam. jer ja kao mali kupac osiječao sam se potpuno bespomoćno a mislim da sam bio u pravu. Molim vas ako to možete malo istražit. Zahvaljujem se unaprijed   Darko

    098 290 417

  • #13
    2 0

    postova:371
    cala @ 12.1.2014. 16:28

    ha ha ha ha ha koji car...ovo je najbolji post koji sam do sada vidio,,,dajte ga nazovite pa popričajte s čovjekom,vidite da je u depri....ha ha ha...a što nećemo doživjeti ovdje

  • #14
    2 0

    postova:186
    boatenga @ 12.1.2014. 18:51

    Ovakvi nam glasuju i na izborima..I to prvi, do podne..

  • #15
    0 0

    postova:1
    zdenko karaga @ 18.3.2014. 11:33

    Poštovani

    Na koju adresu se može poslati pismo za emisiju "Potrošački kod".

    Imam vrlo interesantna rješenja o ovrsi koja su apsolutno neopravdana i pobijaju sama sebe a ja sam ipak dobiju ovrhu i to za 126 Kuna (ploačenih) blokiran mi je račun i ovrha je preko 3200 Kuna.

    Molim Vas adresu na koju bih Vam poslao sve te dokumente.

    Puno hvala .

    Moj email . [email protected]

1 2
Dodaj komentar
Neregistrirani korisnik (nemate pravo komentiranja)
 

Postavke privatnosti  •  Oglašavanje  •  Impressum  •  Kontakt  •  Uvjeti korištenja  •  Za Webmastere  •  Facebook  •  Twitter
© 2008 - 2024 Moj TV Portal d.o.o. | mojtv.hr - mojtv.net - tv spored - tv program Moj TV - TV Program za 200+ kanala