Foto: Twitter/Pepsi
Beyonce je potpisala 50 milijuna dolara vrijedan ugovor s Pepsijem, prenosi The New York Times. Sporazum uključuje i tradicionalne promotivne nastupe i novi spot, ali i ulaganje u brojne kreativne projekte slavne pjevačice.
Pepsi je povukao potez u skladu s trendom prema kreiranju sadržaja kojim oglašivači traže nove puteve u glazbenu industriju, gdje se osjeća znatan pad budžeta. Red Bull - kroz svoju Red Bull Music Academy i Red Bull Media House - financira glazbeni sadržaj već neko vrijeme, kao i Scion i Converse.
Beyonce će se pojaviti u novom TV spotu za Pepsi, brandu s kojim surađuje od 2002. godine. Njezini prethodni videospotovi uključivali su Britney Spears, P! Nk, Jennifer Lopez i Davida Beckhama. Također je nastupala na Super Bowlu, koji je sponzoriran od strane Pepsija.
Billboard napominje da su najveći suparnici u reklamama koje se tiču glazbe Pepsi i Coca-Cola. Te dvije tvrtke potrošile su više od 330 milijuna dolara na kampanje koje uključuju zabavu i sportske ikone. The Times primjećuje da je svaki od njih potrošio 148 milijuna dolara na američkom tržištu u prvih šest mjeseci 2012.
Jay-Z i Beyonce najplaćeniji su zvjezdani par godine. Beyonce je zaradila 40 milijuna dolara, a Jay-Z 38 milijuna dolara.
J.K.