Foto: YouTube
U kina diljem svijeta konačno je stigao Elio, najnovija Pixarova animirana obiteljska avantura koju smo dugo čekali – ali prvi rezultati debelo su ispod očekivanja.
Nakon raznih preinaka i odgoda, Elio je stigao u kino: priča o dječaku koji sanja da je nešto više i bude otet od skupine izvanzemaljaca, koji ga zamijene za međugalaktičkog ambasadora, ali s kojima će pronaći svoju svrhu nije zainteresirala gledatelje. Elio se tako našao tek na trećem mjestu po zaradi u Sjevernoj Americi sa samo 21 milijun dolara što je najgori start u modernoj povijesti za Pixar. U ostatku svijeta zaradio je još samo 14 milijuna dolara što je ukupan start od slabih 35 milijuna – a film je studio koštao 150 milijuna dolara samo za produkciju, bez troškova marketinga.
Iz studija se nadaju da će gledatelji kroz duži period ipak pohrliti u kina kako bi pogledali ovaj animirani film, pogotovo jer ima odlične ocjene kritičara i čak 85% na Rotten Tomatoes. No, Elio je imao i žestoke protivnike ovaj vikend: Universalov How to Train Your Dragon drugi je vikend u kinima te se i dalje drži na prvom mjestu gledanosti i s 358 milijuna dolara ostvario je fantastičnu zaradu (160 milijuna u Sjevernoj Americi te 197 milijuna na međunarodnom tržištu, budžet je bio 150 milijuna dolara bez troškova marketinga). Tu je i Sonyjev također dugo očekivani horor 28 Years Later koji je u svom prvom vikendu zaradio 30-ak milijuna u Sjevernoj Americi te još toliko u ostatku svijeta – dovoljno za najbolji start u serijalu (28 Days Later u Americi je premijerni vikend zaradio 10 milijuna, a 28 Weeks Later 9,8 milijuna).
Elio, How to Train Your Dragon (Kako izdresirati zmaja) i 28 Years Later (28 godina kasnije) igraju i u hrvatskim kinima.
D.Ž.