Album |
Galerija Tutnplok |
Izdavač |
Menart |
Autor spota |
Gitak |
Trajanje |
5'37'' |
Ocjena |
5/5 |
Odavno je poznato da dobra ideja prodaje spot bolje od puno para uloženih u produkciju. Iako, lijepo je vidjeti bogatu produkciju video spota koji vas oduševljava svojim izvedbom jednako kao i idejom, no takvih je doista malo. Dakako, kada govorimo o hrvatskom tržištu. TBF je već odavno potvrdio svoj status na domaćoj sceni pa je i svaki njihov novi spot nova potvrda ali, s obzirom na njihovu glazbu i 'umjetnost zdravog đira', svaki je spot neki pomak, neko novo iznenađenje. I koliko god je danas teško izmisliti nešto novo, TBF su uspjeli i ovoga puta i zaslužuju najvišu ocjenu.
No, ta ocjena ide njima koliko i autorima tj. realizatorima i redateljima spot, otkačenoj splitskoj ekipi koja djeluje pod imenom Gitak. Svojevremeno su, na opće iznenađenje, njihovi skečevi bili emitirani u poslijepodnevnom nedjeljnom showu HTV-a. Nastavljajući svoj karakteristični vizualni izraz i zajebanciju, Gitak je uspio napraviti sprdačinu od snimanja spota, današnjih marketinških agencija i proslavljenih redatelja spotova u kojem TBF glumi bahate glazbenike, a oni nadobudne i pretenciozne redatelje koji i te kako znaju što i kako treba napraviti kako bi spot izgledao svjetski.
U maniri TV serije 'U uredu' sa Rickyem Gervaisom odnosno 'Statista', dokumentaristički snimljenim kadrovima kroz spontanu komunikaciju klijenata i ekipe koja snima spot, Gitak je napravio urnebesnu parodiju koja vas jednostavno ne može ostaviti ravnodušnim. Vizualno je, kao i njihovi dosadašnji radovi, potpuno blijedo, no upravo u tom pristupu sirovoj slici s naglaskom na njihovu glumu ali i odlično režiranim krupnim kadrovima sitnih reakcija na licu TBF-ovaca, sjajnom montažom, te konačnog produkta, odnosno finalne verzije video spota za pjesmu 'Data' ukomponiranog u taj mali film, ocjena samo može biti najveća. Rijetko dobra zajebancija sa svim elementima profesionalnog pristupa i vrhunskim rezultatom.
Dubravko Jagatić