Hallmark postaje Universal Channel
ponedjeljak, 30. kolovoza 2010.
Universal Networks International objavio je danas kako planira promijeniti vizualni identitet Hallmark Channela
Universal Networks International (UNI) planira promijeniti vizualni identitet svog Hallmark Channela u Universal Channel u Jugoistočnoj Europi 3. rujna kao dio tvrtkinog kontinuiranog globalnog širenja.
Universal Channel jedan je od UNI-jevih najuspješnijih brandova s programskim sadržajem obogaćenim zabavom koja svoj izvor ima u snažnoj karakterizaciji i bogatim zapletima koji daju osjećaj uzbuđenja, ozbiljnosti i fascinacije.
Plan da se promijeni identitet Hallmark Channela u Universal Channel u jugoistočnoj Europi važan je element UNI-jeva globalnog plana rasta.
UNI-jev direktor za srednju i istočnu Europu Colin McLeod rekao je: “Početak prikazivanja Universal Channela je prirodna evolucija za UNI. Građen na Universalovom nasljeđu zabavnih sadržaja, novi program će ponuditi obilje zanimljivih likova i ekskluzivnih novih sadržaja uključujući i originalne UNI-jeve koprodukcije Rookie Blue i Haven...

...nagrađivanu seriju Braća i sestre, premijeru nove sezone serije Zakon i red: Zločinačke nakane, legendarne televizijske franšize...

...novu neskriptiranu seriju Kućanice iz visokog društva te neodoljivu seriju Medij.

Sve to predstavlja privlačno televizijsko okruženje, podcrtano modernim i živim izgledom programa."
Rebranding kanala podcrtava konstantno širenje NBC Universalovih pretplatničkih kanala koje predvodi UNI-jeva predsjednica Roma Khanna, ulažući u proizvodnju originalnih sadržaja uključujući i međunarodnu znanstveno-fantastičnu koprodukciju Haven utemeljenoj na romanu Stephena Kinga te policijsku dramu Rookie Blue u kojoj igraju Missy Peregrym i Gregory Smith u suradnji s E1 Entertainment, kao i nedavno najavljenu Facing Kate u kojoj glumi Sarah Shahi u suradnji s USA Networks.
Od 2007. UNI razvija svoje poslovanje povećanjem sa 14 na 70 kanala u 2010 s ciljem da dosegne otprilike 100 kanala u sljedećoj godini, sa HD uslugom kao prioritetom.
U listopadu 2009., Universal Networks International najavio je multimilijunsku investiciju u refokusirani portfelj od pet osnovnih kanala (SciFi Universal, DIVA Universal, 13th Street Universal, Universal Channel i Studio Universal) kao generatora ekspanzijske strategije. UNI je povećao pretplatničku bazu na 180 milijuna, a program distribuira u 150 zemalja diljem svijeta.
MojTV
Komentari (4)