Američke televizijske mreže ne žele Google TV

petak, 20. kolovoza 2010.

Model koji nudi Google nije baš sjeo američkim tv moćnicima koji su zabrinuti zbog mogućeg pada gledanosti

Google ima poteškoća s privlačenjem američkih tv kuća u njihov bučno najavljivan projekt Google TV s kojim će pokušati pridobiti novu publiku, onu iz dnevne sobe, i uzeti dio od 70 milijardi dolara vrijednog kolača američkog tv tržišta. Glavne tv mreže vide googleov novi servis kao potencijalnu prijetnju njihovom poslu.

Google je u svibnju otkrio planove o svom tv servisu koji će omogućiti korisnicima da surfaju webom dok gledaju televiziju. Sustav pogonjen Android operativnim sustavom inicijalno će biti ugrađivan u tv uređaje i Blu-ray playere tvrtke Sony, a prvi takvi produkti očekuju se ove jeseni.

Što mi time dobivamo, pitaju se vlasnici tv sadržaja

The Wall Street Journal objavio je kako su se Googleovci nedavno susreli s predstavnicima najvažnijih američkih tv mreža, uključujući CBS, ABC, NBC i Fox, kako bi ih nagovorili na suradnju s Google TV-om. No izvori upoznati sa situacijom kažu da su vlasnici sadržaja ostali skeptični prema sposobnosti Googlea da kreira poslovni model koji će im u slučaju pristanka kompenzirati očekivani pad gledanosti.



Google želi nagovoriti mreže da im dozvole prikazivanje njihovog sadržaja na zahtjev te pristup njihovim tv vodičima i preporukama kako bi gledatelji mogli pretraživati programe i gledati povezane sadržaje, kao što su dodatne epizode ili informacije o glumcima.

Anthony Soohoo, potpredsjednik CBS Interactivea izjavio je kako je kompanija zainteresirana istražiti mogućnosti suradnje s "potencijalnim partnerima koji cijene njihov sadržaj". Međutim, dodao je i "kako je ključni korak u tome da im postane jasniji Googleov model i posljedice za vlasnike sadržaja kao što je CBS".

MojTV

Komentari (9)
Povezane vijesti

Ostale vijesti