Hrvati složni: Imamo mi većih problema od stražnjica
ponedjeljak, 12. travnja 2010.
Za koga je promotivni spot Hrvatske turističke zajednice za predstojeću sezonu seksistički, a za koga nije?
PIŠE: Katarina Hrgović
Već se nekoliko dana lome koplja zbog reklame Hrvatske turističke zajednice u kojoj se pojavljuje i guza manekenke i bivše Miss Universe, Jelene Glišić. Podsjetimo, nakon što je osvanula sporna reklama u čijem se veoma kratkom dijelu vidi guza djevojke koja se izležava na suncu, oglasila se uvrijeđena premijerka Jadranka Kosor koja je izjavila da je takav reklamni proizvod čisti seksizam.
Jaca je na sastanku vladina Povjerenstva za pripremu turističke sezone izjavila kako je nekorektno da se u spotu "Recept za dobar odmor" koristi ženska stražnjica jer, prema njezinom mišljenju, djeluje seksistički. Malo golišavog tijela, malo osobnih stavova premijerke i eto nam vijesti koja Hrvate zabavlja već puna tri dana. Na cijelu se stvar oglasila i Autonomna ženska kuća Zagreb koja je izrazila nezadovoljstvo prikazanim promotivnim spotom Hrvatske i poduprla premijerkino stajalište.
No, zar je sekunda stražnjice u reklami Hrvatske turističke zajednice važnija i veća vijest od toga da je, primjerice, u državi krajem ožujka na HZZ-u bilo evidentirano 318.658 nezaposlenih osoba, što je za 1.033 osobe ili 0,3% više nego u veljači?Problem postoji, no on ne leži u stražnjicama, s čime se slaže i vlasnica trenutačno najslavnije guze u Hrvatskoj, manekenka i nekadašnja Miss Universe Hrvatske Jelena Glišić.
"Uopće ne vidim u čemu je problem, ne znam misli li tako samo premijerka ili to misle i drugi, ali smatram da ovaj spot nije ni seksistički ni vulgaran . Uostalom, koliko se sjećam, ljudi na plažu odlaze u kupaćim kostimima, zar ne", poručila je Jelena.
Komentari (8)