RTL potukao konkurente na lokalnim izborima
ponedjeljak, 18. svibnja 2009.
Brojke kažu da je najviše Hrvata rezultate lokalnih izbora pratilo u programu RTL-a
PIŠE: Dario Petruševski
Foto: RTL Televizija
Prema istraživanju agencije Puls u četiri najveća hrvatska grada, Zagrebu, Splitu, Osijeku i Rijeci, izborni dan u Hrvatskoj se najviše pratio na programu RTL Televizije, koja je ostvarila uvjerljivo najveću gledanost. Iako se i konkurencija itekako trudila, RTL-ov pristup izlaznim anketama Hrvatima je očito bio i najprihvatljiviji, dok je, neslužbeno doznajemo, državna televizija ostvarila najmanju gledanost.

"Vijesti RTL Televizije s prvim izlaznim anketama lokalnih izbora i njihovim prvim neslužbenim rezultatima, bile su najgledanija od svih informativnih emisija svih triju hrvatskih nacionalnih televizija u nedjelju, 17. svibnja. Posebno produljeno izdanje RTL-ovih Vijesti ostvarilo je fantastičnu gledanost od čak 44.5% SHR gledatelja, te 9.7% AMR gledatelja, u ciljnoj skupini od 18 do 49 godina. Izlazne ankete na RTL Televiziji pratilo najviše gledatelja i u ukupnoj populaciji - 10,9 % AMR gledatelja 42,1 SHR % gledatelja", stoji u priopćenju RTL Televizije.
Uz brojne reportere na terenu, kroz lokalne izbore gledatelje su na RTL Televiziji vodile Ana Brdarić i Ivana Brkić. Na Novoj TV to je, očekivano, činio Mislav Bago, dok se HRT ove godine odbio baviti izlaznim anketama čemu vrlo vjerojatno može i zahvaliti nisku gledanost. Državna televizija polako, ali sigurno, gubi primat u TV formatima koji su tradicionalno najgledaniji upravo u njihovom eteru. Njihov doček Nove godine prije pet je mjeseci po prvi put bio manje gledan od onoga na Novoj TV, a RTL im je upravo oduzeo tron kad je u pitanju objava prvih izbornih rezultata.
Komentari (5)