taurus @ 28.12.2013. 0:23
Godina na izmaku,pružila nam je mnogo kvalitetnih filmova ali i dosta onih koji su bili izrazito loši,stoga evo prilike da svaki član (koji to želi,naravno) iznese svoju (subjektivnu) listu od 5 (ili više :)) filmova koji su ga razočarali ili čak razljutili tokom gledanja,protekle filmske sezone.
Moji "favoriti" su:
5.White House Down
4.Parker
3.Hangoover 3 / This is the End
2.The Lone Ranger
1.Die Hard 5 / Grown Ups 2
filmofil1983 @ 28.12.2013. 0:28
iako je u ovoj godini bilo malo dobrih filmova,evo moje liste najgorih ,mada bi bila i duža od samo 5:
5.Hangover 3
4.Jobs
3.This Is The End
2.Machete Kills
1.R.I.P.D.
pandaboy @ 28.12.2013. 5:12
Možda nisu ni najgore što je ove godine izašlo, no od onih koje sam pogledao najveća razočarenja i debakli su mi bili sljedeći:
1. After Earth
2. Die Hard 5
3. The Smurfs 2
4. Hangover 3
5. The Fifth Estate