Eto bacil sam pogled na tv program za nadolazeci tjedan i moram reci da je svaku godinu sve jadniji i jadniji,ali uspio sam izdvojiti nekaj kaj bi se dalo pogledati (moja preporuka)!
Subota:
Vilenjak - izvrsna komedija sa legendarnim komicarom Will Ferrellom.
Prezivjeti Bozic - izvrsna komedija sa Ben Affleckom koja zorno prikazuje na kaj je covjek sve spreman kad se osjeca usamljenim .
Noc u muzeju - komedija uz koju vam sigurno nece biti dosadno jer je neobicna i zanimljiva.
Nedelja:
Patriot - nije za bozic bas dobar izbor ali je dobar film ako ga negledate precesto.
Prica o Isusovom rodenju - prigodan filmic za bozic da se malo ponovi gradivo :)
Sam u kuci 2 - bez tog serijala nebi postojal bozic ,nikad dosadan .
Ponedeljak:
Tko pjeva ,zlo nemisli - ja stvarno mislim da su to svi gledali i da ce opet,jer to je kultni film.
Mumija - meni jako dragi film i nadasve zabavni i smjesan.
Demetrije i gladijatori - opet malo povijesti,jako dobar film ali naravno u kasnijem terminu(glavno da su sapunice u 20h)
Utorak:
Norbit - jako dobra komedija sa dobrim starim Eddiem
Kralj lavova 3 - bez obzira kaj je treci dio ali je dobar i zanimljiv (svi mi volimo crtice nakraju:) )
Srijeda:
Igracka - stara dobra komedija uz koju cete se dobro zabaviti jer u njoj glumi jedan od najboljih komicara Richard Pryor
Presidio - izvrstan akcijski triler sa izvrsnim glumcima.
Cetvrtak:
Maratonci trce pocasni krug - srpsko ali dobro,nisam ga dugo gledal tak da ce mi biti opet ga zanimljivo pogledati
Jahaci Apokalipse - meni osobno prej....beni triler ,pa ko voli nek izvoli :)
Ašanti - avanturisticki film iz 1979-e ,jako ozbiljna tema filma na jako dobar nacin prikazana,ali naravno opet kasni termin.
Petak
Madagaskar - izvrsni animirani filmic koji sam gledal 10 puta ,"volim se gibat gibat " .
Mamac - taj film bude oboril rekorde prikazivanja na tv-u ,ali ko ga nije gledal inace dost solidan filmic.
Kaj se tice dvd filmova za nadolazece dane moje preporuke su :
A Cristmas Carol (2009)
The Polar Express (2004)
Jingle All The Way (1996)
It's A Wonderful Life (1947)
City Of Angels (1998)
Ben-Hur (1959)
Imam jos dosta ali mozda jos neko preporuci nesto.
Nadam se da sam bar malo olaksal nekima izbor ,ako ne nema veze :)