Ovo je moje još do sada neriješeno iskustvo s Feroterm - Hansgrohe sanitarnom opremom kojoj izgleda škodi zagrebačka pitka voda...
Subject: FW: Reklamacija-Hansgrohe-mješalice-za-bide
To: '[email protected]'
Sent: Thursday, October 23, 2014 10:42 AM
From: [email protected] [mailto:[email protected]]
Mail. [email protected]
S poštovanjem,
Obraćam se direktno vama s pritužbom na odnos Feroterm-a Zagreb kao vašeg distributera, koji se oglušuje na moju reklamacijumu i već me gotovo dva mjeseca zavlači. Naime, vaša mješalica radi loše površinske zaštite počela je ispod vanjskog potpuno glatkog i neoštećenog sloja crniti, što je vidljivo iz slika. U kupaonici imam još dvije mješalice i sav ostali vodovodni materijal koji je istog dana kupljen u Bauhaus-u,i koštalo je sve zajedno manje od same vaše mješalice, ali je u savršenom stanju. U stanu živimo samo ja i supruga (umirovljenici), ne koristimo nikakva sredstva za čišćenje u kupaonici jer nam je wc zaseban. Smatram da je takvo ponašanje vašeg distributera neoprostivo i nadam se da ćete vi ubrzati rješavanje ovog mog problema.
Poštovani,
Subject: FW: Reklamacija-Hansgrohe-mješalice-za-bide
Cc: Hrvatska udruga za zaštitu potrošača ([email protected])
To: Feroterm ([email protected])
Sent: Friday, October 17, 2014 9:58 AM
From: [email protected] [mailto:[email protected]]
Mail. [email protected]
S poštovanjem
Pred 18 dana došao je vaš serviser pogledati mješalicu, slikao je mješalicu i za „utjehu“ odmah mi je rekao „da je on serviser za popravke a da za vanjske nedostatke nije nadležan, i da iz iskustva zna da se to ne rješava“. Moja mješalica sve jače crni, i bojim se da će za par mjeseci imati crnu „wenga“ boju. Ukoliko ovaj moj i vaš problem (mene se ne tiču odnosi vas i Hansgrohe), tj. zamjenu mješalice ne riješite u razumnom roku od 14 kalendarskih dana bit ću prisiljen podnijeti prijavu tržnim inspektorima.
Poštovani,
Tomislav Lončar, tajnik
Kada prođu rokovi prijavite trgovca ponovo tržnim inspektorima prema mjestu trgovine ili tržnim inspektorima pri Ministarstvu gospodarstva u Zagrebu, Ulica grada Vukovara 78. i Sudu časti HGK.
Ako trgovac inzistira da uređaj ide na servis Vi svakako pismeno napomenite da ne želite popravak.
U prvih šest mjeseci trgovac treba dokazati da nema materijalnog nedostatka.
Prema Zakonu o obveznim odnosima-ZOO (NN 35/2005) i članku 410. imate pravo na zamjenu proizvoda u tijeku cijelog jamstvenog roka, na popravak ili sniženje cijene uslijed materijalnog nedostatka proizvoda (ZOO čl.401.) , a Vi određujete redoslijed. Zatražite od trgovca kada je proizvod pokvaren da Vam isti zamijeni. Ukoliko to trgovac ne želi prijavite ga tržnim inspektorima, te mu napišite i pošaljite preporučeno pismo s povratnicom u kojem ćete zahtijevati povrat novca uz navođenje roka jer Vam trgovac ne želi zamijeniti proizvod.
Na Vašu reklamaciju morali su Vam odgovoriti u roku 15 dana.
Poštovani,
1530/14-2 30.09.2014.
Subject: Reklamacija-Hansgrohe-mješalice-za-bide
To: [email protected]
Sent: Tuesday, September 30, 2014 7:39 AM
From: Hrvatska udruga za zaštitu potrošača [mailto:[email protected]] www.huzp.hr 385 (0) 1 46 333 66 (telefon/faks/automatska tajnica)
Ozaljska 93/II, 10 000 ZAGREB
Hrvatska udruga za zaštitu potrošača
, [email protected]
Mail: [email protected]
S poštovanjem,
Za par dana bit će mjesec dana od moje reklamacije. Obećali ste da će se serviser za Hansgrohe mješalice javiti za tjedan ili dva, ali do danas nije se uopće javio. Smatram to veoma neodgovornim i zahtjevam da poduzmete mjere, jer ja nisam kupio robu od servisera već od vas.
Poštovani,
Subject: Reklamacija-Hansgrohe-mješalice-za-bide
Cc: Hrvatska udruga za zaštitu potrošača ([email protected])
To: Feroterm ([email protected])
Sent: Monday, September 29, 2014 11:57 AM
From: [email protected] [mailto:[email protected]]
Mail: [email protected]
S poštovanjem,
kupili smo na nagovor vašeg prodavača kao najkvalitetniju ovu mješalicu za bide, koja je bila 30% skuplja od drugih, ali već nakon godinu dana na njoj su se ispod kromirane potpuno glatke površine počele pojavljivati veoma izrazite mrlje, kao što vidite na slikama. Mješalica, kao i bide do danas nisu bili prani s nikakvim sredstvima, već su samo bili brisani s glatkom spužvicom i običnom vodom, jer za pranje sa sredstvima nije bilo potrebe. U kupaonici imamo još jednu slavinu, dvije mješalice i veliki set za tuš koji su u isto vrijeme kupljeni u Bauhausu i montirani kad i vaša mješalica za bide, održavano je sve na isti način i do sada na Bauhausovoj robi nemamo nikakvih prigovora. Mišljenja sam da nam je "uvaljena" trećerazredna roba po najskupljoj cijeni, te molim da mi se nepravda ispravi.
Poštovani,
Subject: Reklamacija-Hansgrohe-mješalice-za-bide
To: Feroterm ([email protected])
Sent: Monday, September 01, 2014 3:35 PM
From: [email protected] [mailto:[email protected]]
[endif]
[endif]
[endif]