Moj TV - TV Program za 200+ kanala
Radio Box

Potrošački kod

1 2
  • #16
    0 0

    postova:1
    zdenko karaga @ 18.3.2014. 11:33

    Poštovani

    Na koju adresu se može poslati pismo za emisiju "Potrošački kod".

    Imam vrlo interesantna rješenja o ovrsi koja su apsolutno neopravdana i pobijaju sama sebe a ja sam ipak dobiju ovrhu i to za 126 Kuna (ploačenih) blokiran mi je račun i ovrha je preko 3200 Kuna.

    Molim Vas adresu na koju bih Vam poslao sve te dokumente.

    Puno hvala .

    Moj email . [email protected]

  • #17
    0 0

    postova:1
    ante radić @ 26.10.2014. 13:10

    Ovo je moje još do sada neriješeno iskustvo s Feroterm - Hansgrohe sanitarnom opremom kojoj izgleda škodi zagrebačka pitka voda...

    Subject: FW: Reklamacija-Hansgrohe-mješalice-za-bide
    To: '[email protected]'
    Sent: Thursday, October 23, 2014 10:42 AM
    From: [email protected] [mailto:[email protected]

    Mail. [email protected]
    S poštovanjem,
    Obraćam se direktno vama s pritužbom na odnos Feroterm-a Zagreb kao vašeg distributera, koji se oglušuje na moju reklamacijumu i već me gotovo dva mjeseca zavlači. Naime, vaša mješalica radi loše površinske zaštite počela je ispod vanjskog potpuno glatkog i neoštećenog sloja crniti, što je vidljivo iz slika. U kupaonici imam još dvije mješalice i sav ostali vodovodni materijal koji je istog dana kupljen u Bauhaus-u,i koštalo je sve zajedno manje od same vaše mješalice, ali je u savršenom stanju. U stanu živimo samo ja i supruga (umirovljenici), ne koristimo nikakva sredstva za čišćenje u kupaonici jer nam je wc zaseban. Smatram da je takvo ponašanje vašeg distributera neoprostivo i nadam se da ćete vi ubrzati rješavanje ovog mog problema.
    Poštovani,

    Subject: FW: Reklamacija-Hansgrohe-mješalice-za-bide
    Cc: Hrvatska udruga za zaštitu potrošača ([email protected])
    To: Feroterm ([email protected])
    Sent: Friday, October 17, 2014 9:58 AM
    From: [email protected] [mailto:[email protected]

    Mail. [email protected]
    S poštovanjem
    Pred 18 dana došao je vaš serviser pogledati mješalicu, slikao je mješalicu i za „utjehu“ odmah mi je rekao „da je on serviser za popravke a da za vanjske nedostatke nije nadležan, i da iz iskustva zna da se to ne rješava“. Moja mješalica sve jače crni, i bojim se da će za par mjeseci imati crnu „wenga“ boju. Ukoliko ovaj moj i vaš problem (mene se ne tiču odnosi vas i Hansgrohe), tj. zamjenu mješalice ne riješite u razumnom roku od 14 kalendarskih dana bit ću prisiljen podnijeti prijavu tržnim inspektorima.
    Poštovani, 


    Tomislav Lončar, tajnik
    Kada prođu rokovi prijavite trgovca ponovo tržnim inspektorima prema mjestu trgovine ili tržnim inspektorima pri Ministarstvu gospodarstva u Zagrebu, Ulica grada Vukovara 78. i Sudu časti HGK.
    Ako trgovac inzistira da uređaj ide na servis Vi svakako pismeno napomenite da ne želite popravak.
    U prvih šest mjeseci trgovac treba dokazati da nema materijalnog nedostatka.
    Prema Zakonu o obveznim odnosima-ZOO (NN 35/2005) i članku 410. imate pravo na zamjenu proizvoda u tijeku cijelog jamstvenog roka, na popravak ili sniženje cijene uslijed materijalnog nedostatka proizvoda (ZOO čl.401.) , a Vi određujete redoslijed. Zatražite od trgovca kada je proizvod pokvaren da Vam isti zamijeni. Ukoliko to trgovac ne želi prijavite ga tržnim inspektorima, te mu napišite i pošaljite preporučeno pismo s povratnicom u kojem ćete zahtijevati povrat novca uz navođenje roka jer Vam trgovac ne želi zamijeniti proizvod.
    Na Vašu reklamaciju morali su Vam odgovoriti u roku 15 dana. 
    Poštovani,
    1530/14-2 30.09.2014.
    Subject: Reklamacija-Hansgrohe-mješalice-za-bide
    To: [email protected]
    Sent: Tuesday, September 30, 2014 7:39 AM
    From: Hrvatska udruga za zaštitu potrošača [mailto:[email protected]www.huzp.hr 385 (0) 1 46 333 66 (telefon/faks/automatska tajnica)
    Ozaljska 93/II, 10 000 ZAGREB 
    Hrvatska udruga za zaštitu potrošača 
     , [email protected] 

    Mail: [email protected]
    S poštovanjem,
    Za par dana bit će mjesec dana od moje reklamacije. Obećali ste da će se serviser za Hansgrohe mješalice javiti za tjedan ili dva, ali do danas nije se uopće javio. Smatram to veoma neodgovornim i zahtjevam da poduzmete mjere, jer ja nisam kupio robu od servisera već od vas.
    Poštovani,
    Subject: Reklamacija-Hansgrohe-mješalice-za-bide
    Cc: Hrvatska udruga za zaštitu potrošača ([email protected])
    To: Feroterm ([email protected])
    Sent: Monday, September 29, 2014 11:57 AM
    From: [email protected] [mailto:[email protected]

    Mail: [email protected]
    S poštovanjem,
    kupili smo na nagovor vašeg prodavača kao najkvalitetniju ovu mješalicu za bide, koja je bila 30% skuplja od drugih, ali već nakon godinu dana na njoj su se ispod kromirane potpuno glatke površine počele pojavljivati veoma izrazite mrlje, kao što vidite na slikama. Mješalica, kao i bide do danas nisu bili prani s nikakvim sredstvima, već su samo bili brisani s glatkom spužvicom i običnom vodom, jer za pranje sa sredstvima nije bilo potrebe. U kupaonici imamo još jednu slavinu, dvije mješalice i veliki set za tuš koji su u isto vrijeme kupljeni u Bauhausu i montirani kad i vaša mješalica za bide, održavano je sve na isti način i do sada na Bauhausovoj robi nemamo nikakvih prigovora. Mišljenja sam da nam je "uvaljena" trećerazredna roba po najskupljoj cijeni, te molim da mi se nepravda ispravi.
    Poštovani,
    Subject: Reklamacija-Hansgrohe-mješalice-za-bide
    To: Feroterm ([email protected])
    Sent: Monday, September 01, 2014 3:35 PM
    From: [email protected] [mailto:[email protected]

     

    [endif]

    [endif]

    [endif]

  • #18
    2 1

    postova:35
    agram87 @ 27.10.2014. 21:39
    Neki vidim vole ironiju a neki bas i ne kuze da ova tema nije sluzbena stranica potrosackog koda..inace odlicna emisija al nama bi ovakvih trebalo 20tak da uspije rijesit solidan broj problema koji muci nase gradjane
  • #19
    2 1

    postova:2300
    bearfoot @ 27.10.2014. 23:43

    onima koji ne kuže ne može pomoći 100 emisija dnevno

  • #20
    1 0

    postova:2047
    aya @ 28.10.2014. 1:27

    Kada ste već ponovno otvorili temu, opet sam malo pogledala komentare - na one naranče još plačem!!!

  • #21
    1 1

    postova:2300
    bearfoot @ 28.10.2014. 9:41

    "što me žulja" mi je još bolje...tamo ima cijelih traktata...

  • #22
    0 0

    postova:1
    dwarf @ 11.1.2015. 19:17

    a vrijedi svega 15.000,kn(procjena na servisu)  motor je pri kraju...termostat s kućištem nije ni bio u redu..elektro instalacije isto...što sve potvrđuje i izrađuje račun za servisni pregled i djelomični popravak auta ovlašteni auto mehaničar /obrtnik (auto je plaćen 24.500,kn  ŠEOVICA(PAKRAC)..čovjek koji je nepokretan ,bolestan..njegov sin je taj auto dao u zamjenu staro za novo u auto-kuću Citroen u Slavonskom Brodu..registarske pločice još uvijek glase na njega.....Ispostavlja se da je taj auto nakon svega par dana vožnje u jako lošem stanju...ostajem u kvaru ubrzo na auto-putu....umjesto160000 km prođenih..zapravo je prošao187000 km.  : [email protected]/mob:0917938698(a ne vlasnika te firme)....ta osoba opet predstavlja svojeg kolegu :Mjeda Jak Humska 4,Osijek mob.098688433 koji dovozi auto u Zagreb...obavlja se potpisivanje tog ugovora i isplata novca bez uplate na žiro račun...kupovina auta na viđeno...Zapravo pravi vlasnik auta je Šteković Milenko,Lipička ulica 18A  Kupovina polovnog automobila CitroenaC3 preko oglasa objavljenog na web str. Njuškalo.hr/dogovoren dolazak auta u Zagreb preko mobilnog telefona bez javnog bilježnika samo preko kupoprodajnog ugovora i posrednika (gore navedene firme odn.trgovca)...a opet dogovor preko treće osobe konkretno e-mail

    kako je mogao uopće proći tehnički i registraciju koja je napravljena par dana prije moje kupovine(jer sam već sumnjala u ovaj način kupovine preko posrednika...i bez javnog bilježnika..) kako je taj auto uopće mogao doći iz Citroenove auto kuće u Slavonskom Brodu s podacima vlasnika koje sam spomenula do Osijeka i do dotičnih osoba koje su opet kontaktirale za prodaju i "uređivanje"odn."sređivanje " auta za brzu prodaju na viđeno i to preko nekakve firme koja se bavi posredovanjem pri prodaji motocikala...sve to saznajem naknadno

    Iskreno/ukratko:hitno mi je bio potreban auto pred Božić(kupovina je bila 17.12.2014. u Zagrebu/čak sam digla kredit za auto i nepromišljeno bez pomoći osoba koje se razumiju u automobile i bez tehničkog pregleda kupila taj auto....

    /KAKO / UČINITI...auto je .....u njega je potrebno uložiti tisuće kuna da bi mogao uopće bar neko vrijeme voziti...pronalazimo na autu sve više kvarova..(izvana je izgledao savršeno i očuvano...eto:žena sam koja je nasjela na prijevaru i kupovinu preko interneta i sav novac koji imam dala sumnjivim posrednicima...?ne mogu vjerovati kako sam mogla biti tako strašno naivna ?   Hitno Vas molim za savjet/pomoć ŠTO

1 2
Dodaj komentar
Neregistrirani korisnik (nemate pravo komentiranja)
 

Oglašavanje  •  Impressum  •  Kontakt  •  Uvjeti korištenja  •  Za Webmastere  •  Facebook  •  Twitter
© 2008 - 2019 Moj TV Portal d.o.o. | mojtv.hr - mojtv.net - mojtvportal.si Moj TV - TV Program za 200+ kanala