Jedva pogledao do kraja; nemogu vjerovat da je to bio najbolji film godine za Oscara, katastrofa.Na početku sam mislio da ponovno gledam Amelie, onda kreću umjetni setovi i scene kao iz kretenskih Schumaherovih Batmana, zatim stiže Amfibijsko biće iskopirano iz Helboya (čak je i isti glumac u oba filma), pa spremačice oslobađaju biće iz strogo čuvanog hladnoratovskog kompleksa kao u Spy Kidsima Roberta Rodrigeza da bi aposlutno neoriginalni kraj izgledao kao fantazije iz hollywoodskih B produkcija iz sredine 80-ih.Ogroman broj tema kao što je usamljenost, rasizam, homoseksualnost, hladnoratovsko ludilo, špijuniranje, pozicija crnaca u 60-ima, prijateljska omerta, platonska ljubav, nasilje, mačizam, invalidnost, konzumerizam (automobil), poslušnost, radničke klase... su samo dotaknute i potpuno nerazrađene.
Najveće mi je razočarenje što poster za sami film ima više kemije između glavnih glumaca nego cijela gluma u filmu.Amfibijan je toliko nebitan u filmu (čak i sa simboličke razine), da imam osjećaj da je netko stavio Žaka Hudeka sa škrgama, film ne bi bio ništa lošiji.Jedini iznad prosjeka je Shannon, sve ostalo za zaborav.