U srijedu, 3. svibnja, na Viasat History kanalu započinje emitiranje šestodijelne igrano-dokumentarne emisije Dubrovnik: Republika, koju je Viasat World otkupio od Hrvatske radiotelevizije. Emisija će se prikazivati u 47 zemalja svijeta: od Rusije i Poljske, preko Turske, pa sve do afričkih zemalja, svake srijede u 21:00 sat.
Dubrovnik: Republika, autora Božidara Domagoja Burića, otkrit će gledateljima zanimljivosti vezane uz period dubrovačke nezavisnosti. Tako će se moći saznati kako je Dubrovnik postao poznat po diplomaciji, s kim je sve održavao dobre trgovačke veze, zašto su dubrovačke krčme bile jedne od najživopisnijih mjesta u Europi i tko su bili najznamenitiji Dubrovčani o kojima i danas pričaju u svijetu.
Emma Jones (VP Commercial Affairs), Karin Heijink (VP Content and Products), Nataša Nedeljković (Regional Distribution Manager Pay TV FYC), Tamas Horvath (Commercial Director)
Uz emitiranje, Viasat History odlučio je pokrenuti i kampanju u okvirima Hrvatske, unutar koje je organizirana i nagradna igra na službenoj internetskoj stranici republika.viasathistory.com.hr. Cilj nagradne igre je zainteresirati osobe za proučavanje dubrovačke povijesti kroz deset kratkih kviz pitanja. Sve osobe koje pristupe nagradnoj igri ulaze u bubanj za vrijednu glavnu nagradu: budžet za putovanje do Dubrovnika i smještaj za četiri osobe u hotelu Dubrovnik Palace (5*) u periodu od 15. – 18. lipnja ove godine.
Viasat World i Hrvatska radiotelevizija održali su u srijedu i svečani program kojim su najavili početak emitiranja HRT-ove dokumentarne emisije na Viasat History kanalu. Pred stotinjak ljudi, čelnici Viasat Worlda i HRT-a su ispričali njihovo viđenje ove iznimno bitne suradnje.
„Viasat World je europska firma, a Viasat History je samim time fokusiran na europsku povijest. Dubrovnik: Republika savršeno pristaje u ovu viziju. Zbog važne uloge Dubrovnika u povijesti Europe, ovo nije samo priča o Dubrovniku – ovo je priča o djeliću Europe koja je relevantna za sve naše gledatelje!“, izjavila je Karin Heijink, potpredsjednica programa i proizvoda u tvrtki Viasat World.
„Za Dubrovnik se uglavnom zna da je na Mediteranu, manje da je u Hrvatskoj. Zato mi je drago da je upravo ova serija prvi filmski projekt u kojemu je Dubrovnik glavni lik, a ne samo kulisa. Nadam se da ćemo pridonijeti da svi koji su o Dubrovniku nešto čuli i koji su ga imali prigodu vidjeti doznaju što on zapravo jest. U tome je smislu Viasat World Limited naš fenomenalan partner. Jako smo sretni što će se hrvatska kultura i povijest prikazati gotovo cijelomu svijetu. To se ne može platiti novcem, izjavio je Božidar Domagoj Burić“, autor emisije, tijekom pozdravnog govora publici.
Uz događaj i vrijednu kampanju, koja obuhvaća i nagradnu igru, nastavljena je uspješna suradnja između dvije tvrtke koja je započela 2012. godine kupnjom serijala Hrvatski kraljevi, čiji je autor također Božidar Domagoj Burić.