Večerašnji "Potrošački kod" (HTV1, 21.55) imao je nekoliko zbilja zanimljivih priloga, stvari koje još nigdje nisu bile otkrivene, posebno što se tiče ugradnje sustava za autoplin u aute.
Doznali smo da u nekim zemljama EU ne dozvoljavaju parkiranje auta s ugrađenim LPG-om u javne garaže, kad su niske temperature, jer je LPG štetniji od zemnog plina i na nižim temperaturama kod zgušnjavanja dolazi do malog istjecanja iz spremnika.
LPG punionica u Hrvatskoj ima i sve više, i više od 30 000 korisnika, dok kod zemnog plina (propan - butan), koji je ekološki još prihvatljiviji, čišći, postoji samo jedna punionica. Otvorena je još prije 12 godina, u zagrebačkoj Gradskoj plinari. Za 20 kuna može se odvesti 100 kilometara, a zanimljivo je da je registrirano samo 127 vozila u Hrvatskoj koja voze na zemni plin. U EU već ima 3200 takvih punionica!
Budući da se sve više reklamnih kampanja okreće mladima, pa i djeci, uz sve očitije nagovaranje na kupnju, postavljeno je zanimljivo pitanje kakva je oko toga zakonska regulativa. Kod nas je vrlo nejasno - oko toga što se smije, a što ne smije reklamirati, jedino je Zakon o zaštiti potrošača rekao da oglasi prema djeci ne smiju biti zavaravajući!
Zemlje EU imaju puno više zabrana, većinom je 5 minuta prije i poslije te za vrijeme emisija namijenjenih djeci - zabranjeno reklamiranje.
U sljedećoj emisiji voditeljica Sanja Smiljanić najavila je još jednu interesatnu temu: kako otkriti jesu li lažni sve brojniji novčani pozivi u pomoć, putem novina ili e-maila!