Film Svećenikova djeca premijerno prikazan u Zagrebu!
Komedija Vinka Brešana u domaćim kinima se očekuje 3. siječnja

Film "Svećenikova djeca" premijerno prikazan u Zagrebu!

Komedija "Svećenikova djeca" novi je filmski uradak Vinka Brešana u kojem se on vraća svojim osnovnim elementima kojima se poigravao u svojim najvećim filmskim uspješnicama – mediteransko podneblje, mali jadranski otok, niz duhovitih karaktera – ovaj puta uz primjesu svećenika u akciji očuvanja nataliteta! Sve to rezultira novom Brešanovom filmskom parodijom u kojoj on na duhovit način secira i ironizira temelje na kojima počiva hrvatsko društvo.

Riječ je o filmskoj adaptaciji istoimene drame uspješnog pisca, scenarista i skladatelja Mate Matišića koji je za film napisao scenarij i glazbu. Ovim projektom Brešan i Matišić nastavljaju višegodišnju suradnju – Matišić je skladao filmsku glazbu za sve prethodne Brešanove uratke, dok je Brešanov četvrti film "Nije kraj" nastao na predlošku Matišićeve drame "Žena bez tijela".

Glavni junak filma je mladi i predani svećenik don Fabijan (Krešimir Mikić) koji u sklopu svoje službe stiže na mali dalmatinski otok - zabrinut zbog rapidnog pada nataliteta on u duhu katoličke vjere započinje neobičnu akciju – bušiti kondome! U njegovoj kućnoj manufakturi uskoro mu se pridružuju dva otočka redikula – trafikant (Nikša Butijer) i mahniti apotekar (Dražen Kühn) te oni zajedničkim snagama ubrzo ukidaju svu postojeću kontracepciju na otoku. Njihova akcija rezultira nizom poroda i vjenčanja što zainteresira i glavnog biskupa koji odluči posjetiti otok...

Glavne uloge u filmu su ostvarili Krešimir Mikić, Nikša Butijer, Dražen Kühn i Marija Škaričić, dok u ostalim nastupaju Jadranka Đokić, Goran Bogdan, Lazar Ristovski, Zdenko Botić, Filip Križan i mnogi drugi.

Vinko Brešan autor je najvećih hrvatskih filmskih hitova - komedija "Kako je počeo rat na mom otoku" najgledaniji je domaći film od osamostaljenja (preko 300 tisuća gledatelja), dok je njegov drugi film, "Maršal", pogledalo blizu 100 tisuća gledatelja. Treći filmski naslov "Svjedoci" jedan je od međunarodno najpriznatijih domaćih filmova.