Foto: HRT
Hrvatska radio televizija od 1. siječnja prestaje s prekidanjem filmova i serija promidžbenim porukama, iako joj zakon to dopušta. Odluka je to glavnog ravnatelja HRT-a Gorana Radmana, što je i ispunjenje prvog i za sada jedinog od njegovih brojnih obećanja izrečenih za kandidature za prvog čovjeka HRT-a, a obznanio ju je na sjednici Programskog vijeća HRT-a.
- Donio sam odluku da tih sadržaja više neće biti u našim programima od 1. siječnja, bez obzira što je to važan element u našim prihodima – rekao je Radman, doznaje novilist.hr.
Ovim potezom HRT, kako se neslužbeno saznaje, gubi između tri i pet milijuna kuna. Dobiva zato poprilično na ugledu, ako ništa ono kod filmofila koji su javni servis od komercijale i razlikovali zbog činjenice da im se filmski uraci, umjetnička djela, donedavno nisu masakrirali reklamama. S druge pak strane, oko šest milijuna kuna planiraju na HRT-u uštedjeti raskidom ugovora s AGB Nielsenom tvrtkom koja jedina u Hrvatskoj pruža uslugu mjerenja gledanosti. Odluka je napraviti zaokret kod oglašavanja, ubuduće prodavati oglasni prostor ne na osnovu gledanosti emisija već po sekundi, doznaje novilist.hr. No, pretpostavka je i to da će zbog zaokreta HRT izgubiti određeni dio oglašivača.
L.M./MojTV