Jedna od diplomatskih depeša u WikiLeaksu, koji je zadnjih dana uzdrmao međunarodnu diplomaciju, nosi ime David Letterman: Agent utjecaja, i tvrdi kako je regularna stara američka televizija mnogo efektivnija propaganda u Saudijskoj Arabiji, nego TV Al-Hurra, saudijska nacionalna televizija, koju američka vlada financira sa oko 500 milijuna dolara godišnje kako bi širila propagandu.
Uz kavu u nekom Starbucks kafiću u gradu Jeddahu u Saudijskoj Arabiji, dva saudijska medijska stručnjaka objašnjavala su diplomatima 'kako američki program, poput Fox Newsa i sličnih kanala, te reklame sa Evom Longoriom i Jeniffer Aniston, pridobijaju obični saudijski narod više nego što bi američka propaganda ikad smišljeno mogla napraviti'.
Diplomati smatraju kako je slijedeći program jako učinkovit: 'dvije srcedrapateljne drame (sa arapskim podnapisima) u kojima glume poštovani američki muževi, puni podrške za svoje žene koje se bore sa ovisnostima. Ta dva filma, ali i druga emitiranja, nude model podržavajućeg ponašanja u vezi; kao i uzornu ilustraciju herojskog i iskrenog ponašanja kada se junak susreće sa korupcijom (Michael Clyton Georgea Clooneya) te poštivanje zakona usprkos vlastitom interesu (Nesanica Al Pacina i Robina Williamsa)'.
J.K.