Velika pozornost kako proizvođača, tako i potrošača, u posljednje je vrijeme sve intenzivnije usmjerena novim tehnologijama. Filmovi u 3D izdanju pune kino dvorane diljem svijeta, a naglasak se ubrzo prebacio i na 3D doživljaj u udobnosti vlastitog doma, odnosno na 3D televizije.
Studija o stavovima potrošača prema 3D televiziji pronašla je, međutim, mnoge kojima je interes prema tom čudu tehnologije opao čim su ga iskusili. Ipak, 52 posto potrošača i dalje tvrdi kako je to iskustvo bilo bolje od očekivanog. Studiju je provela Nielsen Co. Cable & Telecommunications Association, a objavljena je jučer.
- Postoji veliki interes za 3D TV, ali i brojne prepreke koje treba prevladati ukoliko se želi osigurati uspješan doživljaj - komentirao je predsjednik i izvršni direktor udruge Char Beales.
Interes opao nakon što su probali
Uz trošak kupnje 3D aparature u vrijeme kada ta tehnologija tek postaje dostupna, naočale potrebne za gledanje glavna su smetnja. Od anketiranih ljudi, njih 57 posto je reklo kako set ne bi kupili upravo zbog naočala. Čak devet od deset smatra kako bi im naočale onemogućavale da rade i druge poslove, što ljudi imaju običaj dok gledaju televiziju.
Sve to sugerira kako 3D tehnologija neće doživjeti pravi proboj dok se ne omogući gledanje bez naočala, smatra Beales. Postotak ljudi koji su iskazali interes za kupnju 3D seta, drastično je opao nakon što su dobili priliku da ga iskušaju. Pored toga, smatraju kako još uvijek nema dovoljno 3D programa da bi se kupnja potrebne tehnologije isplatila.
Nielsen je istraživanje proveo metodama fokus grupe i anketiranja na 425 slučajno odabranih ljudi koji su odgovarali na pitanja i gledali 30-minutni sadržaj na 3D televiziji.
Moj TV