Universal Networks International (UNI) planira promijeniti vizualni identitet svog Hallmark Channela u Universal Channel u Jugoistočnoj Europi 3. rujna kao dio tvrtkinog kontinuiranog globalnog širenja.
Universal Channel jedan je od UNI-jevih najuspješnijih brandova s programskim sadržajem obogaćenim zabavom koja svoj izvor ima u snažnoj karakterizaciji i bogatim zapletima koji daju osjećaj uzbuđenja, ozbiljnosti i fascinacije.
UNI-jev direktor za srednju i istočnu Europu Colin McLeod rekao je: “Početak prikazivanja Universal Channela je prirodna evolucija za UNI. Građen na Universalovom nasljeđu zabavnih sadržaja, novi program će ponuditi obilje zanimljivih likova i ekskluzivnih novih sadržaja uključujući i originalne UNI-jeve koprodukcije Rookie Blue i Haven...
...nagrađivanu seriju Braća i sestre, premijeru nove sezone serije Zakon i red: Zločinačke nakane, legendarne televizijske franšize...
...novu neskriptiranu seriju Kućanice iz visokog društva te neodoljivu seriju Medij.
Sve to predstavlja privlačno televizijsko okruženje, podcrtano modernim i živim izgledom programa."
Rebranding kanala podcrtava konstantno širenje NBC Universalovih pretplatničkih kanala koje predvodi UNI-jeva predsjednica Roma Khanna, ulažući u proizvodnju originalnih sadržaja uključujući i međunarodnu znanstveno-fantastičnu koprodukciju Haven utemeljenoj na romanu Stephena Kinga te policijsku dramu Rookie Blue u kojoj igraju Missy Peregrym i Gregory Smith u suradnji s E1 Entertainment, kao i nedavno najavljenu Facing Kate u kojoj glumi Sarah Shahi u suradnji s USA Networks.
Od 2007. UNI razvija svoje poslovanje povećanjem sa 14 na 70 kanala u 2010 s ciljem da dosegne otprilike 100 kanala u sljedećoj godini, sa HD uslugom kao prioritetom.
U listopadu 2009., Universal Networks International najavio je multimilijunsku investiciju u refokusirani portfelj od pet osnovnih kanala (SciFi Universal, DIVA Universal, 13th Street Universal, Universal Channel i Studio Universal) kao generatora ekspanzijske strategije. UNI je povećao pretplatničku bazu na 180 milijuna, a program distribuira u 150 zemalja diljem svijeta.
MojTV