Google ima poteškoća s privlačenjem američkih tv kuća u njihov bučno najavljivan projekt Google TV s kojim će pokušati pridobiti novu publiku, onu iz dnevne sobe, i uzeti dio od 70 milijardi dolara vrijednog kolača američkog tv tržišta. Glavne tv mreže vide googleov novi servis kao potencijalnu prijetnju njihovom poslu.
Google je u svibnju otkrio planove o svom tv servisu koji će omogućiti korisnicima da surfaju webom dok gledaju televiziju. Sustav pogonjen Android operativnim sustavom inicijalno će biti ugrađivan u tv uređaje i Blu-ray playere tvrtke Sony, a prvi takvi produkti očekuju se ove jeseni.
Što mi time dobivamo, pitaju se vlasnici tv sadržaja
The Wall Street Journal objavio je kako su se Googleovci nedavno susreli s predstavnicima najvažnijih američkih tv mreža, uključujući CBS, ABC, NBC i Fox, kako bi ih nagovorili na suradnju s Google TV-om. No izvori upoznati sa situacijom kažu da su vlasnici sadržaja ostali skeptični prema sposobnosti Googlea da kreira poslovni model koji će im u slučaju pristanka kompenzirati očekivani pad gledanosti.
Google želi nagovoriti mreže da im dozvole prikazivanje njihovog sadržaja na zahtjev te pristup njihovim tv vodičima i preporukama kako bi gledatelji mogli pretraživati programe i gledati povezane sadržaje, kao što su dodatne epizode ili informacije o glumcima.
Anthony Soohoo, potpredsjednik CBS Interactivea izjavio je kako je kompanija zainteresirana istražiti mogućnosti suradnje s "potencijalnim partnerima koji cijene njihov sadržaj". Međutim, dodao je i "kako je ključni korak u tome da im postane jasniji Googleov model i posljedice za vlasnike sadržaja kao što je CBS".
MojTV