Moj TV - TV Program za 200+ kanala
Radio Box


Nova Tv za potrebe izbora uvodi response meter
Ovaj alat koristio se pri procjeni TV reklama, a sada i za mjerenje popularnosti predsjedničkih kandidata

Nova Tv za potrebe izbora uvodi "response meter"

Uz prvo sučeljavanje predsjedničkih kandidata prvi put u Hrvatskoj Nova TV mjeri reakciju birača u stvarnom vremenu. Pedeset neodlučnih birača iz svih regija Hrvatske uživo će pratiti predstavljanje kandidata i pomoću ovog alata svi će gledatelji imati priliku, dok predsjednički kandidati odgovaraju na pitanja, vidjeti kako ispitanici u studiju reagiraju na kandidate. 
 
Zahvaljujući alatu "response meter" saznat ćemo tko izaziva najpozitivnije reakcije u svom nastupu. Koristeći response metar birači će tijekom debate davati ocjenu svakom sudioniku debate, što će vidjeti svi gledatelji, ali ne i predsjednički kandidati do samog kraja, kako navedeno ne bi utjecalo na njihove daljnje odgovore. Navedena metoda pomoći će nam uvidjeti tko je argumentiran u svom nastupu, na koga neodlučni birači pozitivno ili negativno reagiraju, u kojim temama i odgovorima.
 
U suradnji s agencijom Puls, Nova TV u studio dovodi slučajno odabran, heterogeni uzorak politički neodlučnih pedeset birača iz svih regija Hrvatske. Oni će uživo pratiti predstavljanje predsjedničkih kandidata. Svi sudionici debate imat će jednak broj neodlučnih i samim time istu startnu poziciju. Cilj je izmjeriti uvjerljivost i argumentaciju kandidata te što mogu promijeniti svojim javnim nastupom kod neodlučnih birača.
 
 
Response meter ili Perception Analyzer najčešći su nazivi pod kojima se na tržištu može naći kompjuterizirani alat koji omogućava mjerenje mišljenja ispitanika u stvarnom vremenu. Svaki ispitanik ima "intimu" odgovaranja na svom uređaju i nije pod utjecajem grupe, a s druge strane, anonimnost mu je zadržana, jer se rezultati promatraju samo u kumulativu. Uređaj je u potpunosti prenosiv i može se koristiti bilo gdje.
 
Do danas je ovaj uređaj kod nas bio korišten prvenstveno pri procjeni TV reklama, a novost u Hrvatskoj je korištenje ovog alata u svrhu praćenja reakcija na predsjedničke kandidate u debati. Ovakva metoda pomaže i građanima i kandidatima tijekom izborne kampanje. Dan nakon sučeljavanja ova metoda omogućuje analizu koja će donijeti poseban prikaz, odnosno odgovore na pitanja što su neodlučni mislili na početku debate, a što na kraju, tko ih je i zašto uspio pridobiti na svoju stranu.
Komentari
Neregistrirani korisnik (nemate pravo komentiranja)
 
  • #3
    0 0
    argonaut argonaut @ 15.12.2009. 23:37

    Bilo bi još više "OK" da su u to uključili svih 12 predsjedničkih kandidata.

    Ovako to izgleda u najmanju ruku diskriminacijski i necivilizirano. 

  • #2
    0 0
    nixass nixass @ 15.12.2009. 20:26

    dal je oke?

    ovak kandidat nakon emisije vidi rezultate i idući put izgovori prilagođene "parole"..a u sebi i dalje misli "kad dođem na vlast bmk za sve" :D

  • #1
    0 0
    gogi gogi @ 15.12.2009. 17:04
    ovo je ok
Pogledaj sve komentare (3)
Povezane vijesti
Najnovije vijesti

Postavke privatnosti  •  Oglašavanje  •  Impressum  •  Kontakt  •  Uvjeti korištenja  •  Za Webmastere  •  Facebook  •  Twitter
© 2008 - 2025 Moj TV Portal d.o.o. | mojtv.hr - mojtv.net - tv spored - tv program Moj TV - TV Program za 200+ kanala