Leave the World Behind najgledaniji je film na Netflixu
Iako ekranizacija hit romana ima solidne osvrte kritičara, gledatelji mu apsolutno zamjeraju – dužinu

"Leave the World Behind" najgledaniji je film na Netflixu

Dugo očekivana ekranizacija hit romana Leave the World Behind prošlog je tjedna konačno stigla na Netflix i zasjela na prvo mjesto filmskih naslova.

Bestseler Rumaana Alama u Hrvatskoj je preveden Ostavi svijet za sobom, dok je film dobio službeni prijevod Ostavite svijet iza sebe, a u glavnim ulogama su velika filmska imena: Julia Roberts, Mahershala Ali, Ethan Hawke i Kevin Bacon. Film, kao i roman, prati kako se društvo ponaša nakon pada sve tehnologije, od mobitela do televizije, i kad ostanemo bez svih vijesti. Poneki detalji u filmu su izmijenjeni naspram romana, ali ništa drastično – sam Alam sudjelovao je kao producent.

No, preinake naspram romana nisu toliki trn u oku gledatelja, već je to trajanje samog filma: 140 minuta previše je za ovaj film i nikako ne opravdava tu dužinu – a i kad stigne do svog kraja, isti je loše napravljen i previše pesimističan, neki pišu. Kritičari su mu uglavnom dali dobre ocjene pa tako, na primjer, ima 75% na Rotten Tomatoes, dok je ocjena gledatelja tek 42%. Kakva će gledanost biti u sljedećih tjedan dana i hoće li se zadržati na prvom mjestu Top 10 filmova, saznat ćemo već kroz koji dan.

Ostavite svijet iza sebe dostupan je i u Hrvatskoj na Netflixu na kojem je također trenutno na prvom mjestu gledanosti.

D.Ž.