Album |
Ispočetka
|
Izdavač |
Croatia Records
|
Autor spota |
Kreativna Agencija Werk
|
Trajanje |
4’14’ |
Ocjena |
5/5 |
Edin Dervišhalidović poznatiji kao Dino Merlin sredinom prošle godine je objavio svoj novi studijski album 'Ispočetka' sa kojeg je nedavno i skinut treći singl istoimenog naziva. Ne treba posebno naglašavati da je Dino jedan od najpoznatijih ali i najemitiranijih BiH pjevača i glazbenika u regiji s impresivnom brojkom obožavatelja i još impresivnijim brojem koncerata koje odražava na svim kontinentima. Kao i do sada na svojim albumima, Merlin ništa ne prepušta slučaju pa je produkcija njegovih posljednjih albuma na svjetskom nivou, a pjesme dotjerane do savršenog zvuka i aranžmana, svidjelo se to nekome ili ne. Publiku ima, znanje ima, slavu ima, a bome ima i sjajne spotove.
Aktualni spot za aktualni singl jedan je od najboljih spotova proizvedenih ove godine u regiji. Riječ je o radu Kreativne Agencije Werk sa sjedištem u Švedskoj ali koja od nedavno uz Havanu ima i svoju podružnicu u Sarajevu gdje je spot i nastao. Kako bi samu priču spota zamotao u šarenu ambalažu za medije, Dino je napravio anketu na svom sajtu pozvavši svoje fanove da mu se jave kako bi otkrio koje je žensko a koje muško ime najzastupljenije među njegovim obožavateljima. Tako su među dvadesetak tisuća njegovih obožavatelja najzastupljenija imena Lejla i Samir koja su uključena u spot. A sam spot fantastična je kombinacija kompjutorske animacije i Dina Merlina ali sa sjajno odmjerenom dozom estetike, kolorita kao i samog stylinga Dina Merlina u kombinaciji sa 'živom' scenografijom koja nudi doista vrhunski doživljaj pjesme 'Ispočetka'. Možda bi valjalo secirati spot od početka do kraja ali to bili bili samo komplimenti i superlativi pa je bolje da sami uživate u spotu.
Dubravko Jagatić