Kevin Feige konačno dao komentar na Scorseseove kritike
Predsjednik Marvel studija prvi put je dao javni komentar o kritikama Martina Scorsesea

Početkom listopada internetom je odjeknuo komentar Martina Scorsesea o filmovima o superjunacima, konkretno o filmovima iz Marvel Cinematic Universea. Poznati filmaš i Oskarovac takve je filmove usporedio sa zabavnim parkom i rekao da za njega to nisu ozbiljni filmovi nakon čega su se brzo javile razne poznate osobe koje su ili stale uz njega (Francis Ford Coppola) dok je većina branila MCU. Jon Favreau i Robert Downey Jr. bili su vrlo blagi prema kritikama i na svoj način rekli da poštuju velikog Scorsesea te da svatko ima pravo na svoje mišljenje.

Scorsese je početkom studenog dodatno pojasnio što je mislio svojom kritikom i do jučer su se skoro svi osvrnuli na to, osim jedne osobe. Ta osoba je Kevin Feige, predsjednik studija Marvel, filmski producent i jedan od začetnika MCU-a. Feige je konačno dao prve javne komentare i to za portal The Hollywood Reporter.

Kevin Feige, Chris Hemsworth, Chris Evans, Robert Downey Jr., Scarlett Johansson, Mark Ruffalo, Jeremy Renner

Na pitanje jesu li filmovi o superjunacima loši za filmove i kinematografiju rekao je: "Mislim da to nije istina. Mislim da ja i svi koji radimo na takvim filmovima obožavamo kinematografiju, obožavamo filmove, volimo ići u kina, volimo to iskustvo zajedničkog gledanja s drugim ljudima u dvorani."

Studio Marvel je 2008. godine s Iron Manom započeo jednu novu eru u kinematografiji te mnogi tvrde da su započeli razdoblje franšiza. Najnoviji Osvetnici: Završnica ove su godine postali najuspješniji film po zaradi svih vremena i prestigli Avatar koji je na prvom mjestu bio deset godina. Feige smatra da iako je riječ o filmovima o superjunacima da su se maksimalno potrudili napraviti različite filmove pa je tako, na primjer, Ratnik Zime bio više politički triler, a studio je poduzimao i dosta rizika s ubijanjem (glavnih) likova.

I dok Scorsese smatra da su Marvel filmove previše komercijalni, Feige na to dodaje da je umjetnost subjektivna kategorija: "Svatko ima drugačiju definiciju kinematografije. Svatko ima drugačiju definiciju umjetnosti. Svatko ima drugačiju definiciju rizika. Neki ljudi misle da naši filmovi nisu kinematografija i to je u redu, svatko ima pravo na svoje mišljenje. No, ja se radujem vidjeti što će se sljedeće dogoditi, a u međuvremenu ćemo nastaviti snimati filmove."

D.Ž.