Bacite se na posao i pripremajte projekte – BalCannes prijave otvara 1. lipnja, a lavovski realizirane kreativne ideje i ove će godine dobiti priliku otputovati u Cannes.
BalCannes opet ujedinjuje regiju najkvalitetnijim kreativnim rješenjima! Najboljih 25 međunarodnih projekata odabrat će uvaženi stručnjaci – predstavnici klijenata, agencija i medija, a odabrani će imati čast u udarnim terminima Weekend Media Festivala pokazati klijentima zašto su baš njihovi projekti najbolji.
BalCanneski su lavovi teški; njih kao posebno priznanje kući nose samo najjači – a agencija koja se svojim lavovskim vrlinama najviše istakne među odabranima bit će nagrađena prijavom na prestižno natjecanje kreativnosti Cannes Lions!
Osim na Yellow pages stranice BalCannesa, 25 izvrsnih projekata s rovinjske pozornice premjestit će se i u novo izdanje Kreativnog portfolija. Prošlogodišnje pobjednike možete pogledati u ovogodišnjem raskošnom izdanju knjige i inspirirati se za pripremanje prijava za BalCannes.
Ne oklijevajte, nego dopustite svima da vide vaše lavovske sposobnosti.
Organizatori BalCannesa su HURA (Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje), Media Marketing i Weekend Media Festival.
Detalje pronađite ovdje.