Voditeljica produkcije, Nataša Šimunov pozdravila je sve prisutne te izrazila zadovoljstvo tradicionalnom suradnjom sa Studiom Sonda d.o.o., koja šestu godinu za redom osmišljava vizualni identitet Festivala. Hrvatski Telekom - Partner Festivala, već petnaestu godinu za redom prati i podržava Pulski filmski festival.
Pulski filmski festival i ove godine nastavio je veoma uspješnu dugoročnu suradnju s Pulaprometom. Prva primjena identiteta u javnosti započela je danas, putem informativnih ploča na autobusnim postajama i gradskih autobusa, kojim informacije o Festivalu putuju gradom. – istaknula je Šimunov.
"Rješenje polazište pronalazi u činjenici da je pulska Arena najveće kino pod zvijezdama u Hrvatskoj i samim time je doživljaj filma i emocija koje on prenosi intenzivniji, obzirom se dijeli s mnogobrojnom publikom, a filmovi gledaju na velikom ekranu. Točnije, ekranu veličine 19,10x8,90 m. Stoga su formati oglasnih površina odabrani kao alat koji korisniku direktno sugerira veličinu filmskog ekrana. U kampanji svaka oglasna površina tako prenosi tek fragment slike i komunicira nam koliko je puta površinu potrebno zamisliti većom kako bi se pojmila cjelovita slika te dostigla snaga i veličina filmskog ekrana u Areni. A što će se dogoditi kada se slika jednom otvori u potpunosti, a to je moguće dakako samo na ekranu u Areni, za to pričekajmo otvorenje samog festivala." – istaknuli su autori kampanje.
Voditeljica produkcije iskoristila je priliku i pozvala sve goste, medije i publiku na ovogodišnji 64. Pulski filmski festival koji će se održati od 15. do 22. srpnja.