Mreža Sony Pictures Television (SPT) pokreće novi, osuvremenjeni vizualni identitet za kanale AXN s utjecajnim, originalnim, novim izgledom osmišljenim paralelno s trenutnim programskim fokusom kanala. Novi branding uključuje osuvremenjeni logo i grafičke elemente koji će se emitirati on-air na AXN kanalu i online platformama od 21. ožujka.
"Dok AXN nastavlja biti TV odredište za uzbuđenje i akciju, mi istovremeno ciljamo i na publiku koja traži sadržaj ispunjen intrigom, strašću i emocijama", rekao je John Rossiter, glavni menadžer SPT Networks-a za središnju Europu. "Naš novi, osvježeni identitet nadalje će proširiti naš programski senzibilitet te se obraća gledateljima, koji su povezani s našim brendom putem linearnih i digitalnih kanala, kao i na društvenim mrežama", dodao je.
AXN-ov novi dinamični logo predstavlja po mjeri izrađen avangardni grafički identitet, koji je osmislio marketinški tim Mreže SPT-a u Španjolskoj. Logo je naglašen s trodimenzionalnom piramidom - klasičnim oblikom povezanim s misterijom i stapanjem energije, okupanim u vrištećim nijansama crvene.
"Kao što AXN evocira energiju, akciju, strast i uzbuđenje, mi koristimo moć onih atributa u novoj kampanji koji ohrabruju gledatelje da otkriju i iskuse nešto stvarno uzbuđujuće ovog proljeća u središnjoj Europi", objašnjava Maurizio Vitale, stariji potpredsjednik marketinga, SPT Networksa, koji je globalno nadgledao "osvježenje" branda.
AXN-ova proljetna ponuda programa odražava vizualno osvježenje i naglašava glavne atribute, kao što su: intenzitet, emocije, uzbuđenje, intriga. Nadolazeće premijere uključuju Kronike Shannara, Bijesni psi, Igrač i Flash 2. Ovo proljeće također obilježava povrata serija Blacklist i Škorpion, kao i nove sezone NCIS: Los Angeles i CSI: Cyber zločini.