Unatoč ponudi, Hrvati najviše gledaju - reprize!

petak, 06. veljače 2009.

"Sam u kući 2" najgledaniji je film na hrvatskim televizijama u 2008. godini

Jutarnji list objavio je godišnje podatke o gledanosti koje je prikupila neovisna agencija AGB Nielsen, a koji potvrđuju dominaciju Hrvatske televizije i sportskih sadržaja. Ipak, najveće iznenađenje je podatak da je najgledaniji film u 2008. godini, unatoč bogatoj ponudi među kojima su bile i atraktivne TV premijere, drugi nastavak komedije "Sam u kući". Njega je, naime, u programu RTL Televizije gledalo 20,4 posto stanovnika Hrvatske - unatoč činjenici da je to bilo (barem) petnaesto prikazivanje tog filma u hrvatskom TV eteru.

"Ples sa zvijezdama" bio je u 2008. godini s 22 posto ukupne gledanosti najuspješnija zabavna emisija, a slijede ga finale Eurosonga (da, parada kiča ipak se gleda) te festival zabavne glazbe Dora. Tarik Filipović je, prema podacima Jutarnjeg lista, definitivno najomiljenije televizijsko lice, jer se među prvih deset emisija nalaze čak dvije s njegovim prepoznatljivim pečatom.

Riječ je, naravno, o kvizovima "Tko želi biti milijunaš?" (na četvrtom mjestu s 18,9 posto gledanosti) te "1 protiv 100" (šesto mjesto, 17,5 posto gledanosti). Nova TV među prvih deset zabavnih emisija ima tek "Nad lipom 35" i "Farmu", a RTL Televiziju spašava (?) finale Big Brothera , koje, u usporedbi s prošlim godinama, bilježi pad gledanosti.

Kad su u pitanju serije, sapunice i sitcomi vode mrtvu trku - "Ponos Ratkajevih" nalazi se na vrhu liste sa 17,3 posto ukupne gledanosti, a slijede HTV-ovi aduti "Stipe u gostima", "Odmori se, zaslužio si" i "Tamburaši". Jedina serija Nove TV koja se probila u Top 10 je "Lud, zbunjen, normalan", dok se RTL može pohvaliti uspjehom "Bibinog svijeta", koji se nalazi na sedmom mjestu s 12 posto gledanosti.

Komentari (1)
Povezane vijesti

Ostale vijesti