Nakon RTL-a, i marketing Nove na tragu genijalnog plana

četvrtak, 06. studenog 2008.

Usred filma, osim gomile reklama, uvalili i "ne baš izvanredne" vijesti

Prije par mjeseci pisali smo o genijalnom rješenju RTL televizije koja je usred filma "Titanic" prikazala emisiju "Hrvatski top-model", da bi nakog završetka šutinga za buking nastavila s drugim dijelom filma.

Za ovakav, sad već prokušani i propali recept (rtl je ipak odustao od te prakse), odlučila se i konkurentska Nova TV. Njihov marketing, u suradnji sa svemoćnim vodstvom, počastio nas je vijestima usred filma "Zasjeda". Nije bila riječ o "izvanrednim" vijestima, nego onako, običnim vijestima. Naravno prije vijesti išao je omanji blok reklama od nekih 10-tak minuta, nakon vijesti još jedan blok. Vjerojatno ipak postoji neko ograničenje u minutama reklama koje smiju prikazati unutar jedne emisije, pa su cijelu priču malo "prilagodili" i zakukuljili.

Dobro, činjenica je da većina ljudi ionako nema živaca gledati film koji se 3-4 puta prekida blokom reklama. Pitao sam nedavno svog tatu je li gledao neki film na RTL-u. Odgovorio je da filmove gleda samo na HRT-u,  probao je gledati nešto na komercijalnim televizijama, ali uvijek zaspi dok se prikazuju reklame, pa je odustao.

Možda bi televizije trebale izvršiti pritisak na producente filmova da jednostavno snimaju kraće filmove? Da film lijepo traje 10 minuta i da oni onda u miru mogu prikazati svoj blok reklama. Na youtube-u postoji i serija videa - "Naziv filma" u 5 sekundi. Recimo Titanic je odlično odrađen, baš po mom ukusu.

Couch Potato

Komentari (2)
Povezane vijesti

Ostale vijesti