Iako je već boravio u zatvoru zbog propalih pljačkaških pokušaja, Ray (W. Allen) i dalje vjeruje kako mu je suđeno da jednoga dana napokon obavi "pravi" posao i stekne bogatstvo. Sada je bacio oko na lokalnu banku i osmislio plan kako će s lakoćom provaliti. Unajmit će poslovni prostor uz banku te u njemu otvoriti slastičarnicu u kojoj će njegova žena Frenchy (T. Ullman) peći svoje poznate kolače dok će on u podrumu s partnerima prokopavati podzemni tunel. Kad napokon jedva nagovori suprugu da mu pomogne svojim kulinarskim umijećem, Ray se s društvom baci na posao. Kao što je i bilo za očekivati, pljačka se pretvori u fijasko i Ray umalo opet završi u zatvoru. Na sreću, policajac koji ga je uhvatio na djelu postao je veliki obožavatelj Frenchynih kolača te je Rayu ponudio slobodu ako ga on zauzvrat uključi u sve unosniji slastičarski biznis. Ray pristane i odmah osnuje tvrtku za proizvodnju slastica koja već za godinu dana postane jedno od najbogatijih njujorških poduzeća...
Riječ je o kompaktnom ostvarenju koje nosi karakteristične intelektualno-zabavne odlike Woodyja Allena. Stoga ne čudi da je Allen i ovdje, prema uobičajenoj praksi koja se u ranijim filmovima pokazala iznimno uspješnom, glavnu ulogu neurotičnog muškarca iz urbane sredine dodijelio upravo sebi. Premda je njegov doprinos nedvojben, dijalozi u ovome filmu ostavljaju vrlo jak dojam i zbog Allenovih sugovornika, tj. prvenstveno sugovornica pred kamerom. U ulozi njegove supruge nastupa izvrsna T. Ullman (Volim te do smrti), a u ulozi njezine sestre i Rayeva ramena za plakanje pojavljuje se darovita komičarka E. May. Zahvaljujući ulogama u ovome filmu, Tracey Ullman bila je nominirana za Zlatni globus, a Elaine May primila je nagradu američkog National Society of Film Critics.