Mary Haines (M. Ryan) živi u bogatom predgrađu, u lijepoj kući, u skladnom braku, ima kćer, voli raditi u vrtu, misli da ima sretan brak, osim što njezinog muža Stevena u zadnje vrijeme nikad nema kod kuće. Mary je nemarna što se tiče izgleda i nimalo sumnjičava prema Stevenovom izbivanju. Stjecajem okolnosti, njezina najbolja prijateljica Sylvie (A. Bening), kojoj je karijera važnija od romantičnih veza, a iznad svega poštuje prijateljstvo i odanost, za vrijeme manikure u Saksu sazna da Steven vara Mary. Brzo sazove preostale dvije prijateljice, Edie (D. Messing) i Alex (J. Pinkett Alex), da se dogovore što da rade. Svaka ima drugačije mišljenje: Alex, upravo u dobroj seksualnoj vezi s drugom ženom, smatra da Mary odmah treba doznati, a Edie, ponovno trudna, ni sama ne želi čuti ništa loše, pa ne želi ni da Mary dozna. Ali, Mary i sama doznaje za Stevenovu nevjeru. Njegova je ljubavnica seksi zavodnica Crystal (E. Mendes), koja u Saksu prodaje parfeme. Unatoč majčinim savjetima Mary se odluči rastati, no prije toga, njezine prijateljice imaju drugi plan...
I zaista, iako svima njima, osim homoseksualnoj Alex, naoko muškarci kroje život - Mary njezin nevjerni muž, Sylvie nezadovoljni šef, pa čak i Edie, koja će rađati sve dok ne rodi muško dijete - u filmu nema nijednog muškarca... osim jednoga: tek rođene bebe.
Film Žene prava je ženska priča, ženski pogled na odnose između muškaraca i žena, prijateljstvo među ženama, majčinstvo i karijeru. Zanimljivo je da se u filmu ne pojavljuje nijedan muški lik, iako su muškarci pokretači radnje. Film je remake istoimenog filma iz 1939. godine, Georgea Cukora, u kojemu su glumile Norma Shearer, Joan Crawford i Rosalind Russell. Oba filma snimljena su prema drami Clare Boothe Luce, a redateljica nove verzije Diane English u pisanju scenarija prilično se držala odličnog scenarija iz 1939. godine, koji su napisale Anita Loos i Jane Murfin. Clare Boothe Luce (1903-1987), autorica više drama i scenarija, uglavnom o muško-ženskim odnosima i jednakosti među spolovima, bila je nominirana za Oscara za scenarij filma Come to the Stable (1949), koji je napisala prema svojoj priči i koji je imao još sedam nominacija, pa je bio njezin najveći filmski uspjeh u karijeri.