komedija romantika

Priča sa realističnim osvrtom na ljubavni život holivudskih zvijezda

Režija: Joe Roth
Scenarij: Peter Tolan, Billy Crystal
Uloge: Julia Roberts, Billy Crystal, Catherine Zeta-Jones, John Cusack, ...

Filmografija

Najveća prednost "Ljubimice Amerike" jest iznimno spretan spoj romantične komedije s britkom satirom ljubavnog života holivudskih zvijezda. Mnogi odnosi naznačeni u filmu vrlo su slični onima iz stvarnog života, a scenarij, čiji je potpisnik i Billy Crystal, vrlo je nepredvidljiv i prepun ironičnih obrata.

Kiki je zaljubljena u glumačku zvijezdu Eddieja, supruga svoje sestre Gwen. Ako vam ova premisa djeluje zanimljivo, "Ljubimica Amerike" pružit će vam pravu injekciju romantike, ali i realističnog osvrta na holivudske veze i vezice. Uživajte gledajući Juliu Roberts i šarmantnog Johna Cusacka u nemogućim uvjetima za ljubav! Kiki Harrison (Julia Roberts) sestra je i osobna asistentica slavne glumice Gwen (Catherine Zeta-Jones). Iako Gwen više ne živi sa suprugom Eddiejem (John Cusack), promocija novog filmskog naslova dovodi je u neugodnu situaciju da se u javnosti mora pojavljivati s pomalo zaboravljenim bračnim drugom. Nitko, osim publicista Leeja (Billy Crystal), koji prepoznaje očiglednu Kikinu naklonost prema privlačnom Eddieju, ne primjećuje da je Kiki nesretna. Iako je Gwen u tajnoj vezi sa španjolskim glumcem Hectorom (Hank Azaria), to je ne sprječava da ponovno pokuša osvojiti supruga. No Kiki provodi sve više vremena s Eddiejem te on napokon počinje primjećivati kako je ona privlačna i inteligentna... Julia Roberts ("Oceanovih dvanaest", "Erin Brockovich") samozatajno je odglumila povučenu Kiki, a Catherine Zeta-Jones ("Chicago", "Traffic") uspješno je pokazala hladnu stranu svog karaktera. Uvijek sjajni John Cusack ("Identitet", "Dućan snova") odličan je izbor glavnog muškog protagonista, a Billy Crystal ("Analiziraj ovo"), kao i uvijek, prigodno ironičan. No za svaku romantičnu komediju najvažniji je glavni ljubavni par, a kad je riječ o tako sjajnom glumačkom spoju, kao što je John Cusack i Julia Roberts, zajamčen je gledalački užitak!