Reno, Nevada. Bivša plesačica i striptizeta Roslyn Taber (M. Monroe) tek se razvela od svog imućnog supruga Raymonda (K. McCarthy) odlučivši započeti sasvim novi život u iznajmljenom stanu kućevlasnice Isabelle Steers (T. Ritter). Sjetnoj nakon bračnog brodoloma Rosyln najiskreniju potporu pruža upravo njezina gazdarica u čijem društvu mlada žena upozna postarijeg kauboja Gaya Langlanda (C. Gable) i njegova prijetelja, mehaničara Guida (E. Wallach). Putujući Zapadom, Gay se bavi svim i svačim, a najveća mu je strast rodeo. Osim s Guidom, Gay prijateljuje i s jahačem rodea na zalasku karijere Perceom Howlandom (M. Clift), pa kako sva trojica sanjare o velikoj zaradi dosjete se lovu na divlje mustange koje bi prodavali kao meso za pseću hranu. Premda Roslyn ne ostane hladna na Gayovo udvaranje, njegov je okrutni plan s konjima ogorči, te se ona okrene mlađem i neodlučnijem Perceu...
U filmu "Neprilagođeni" nasljednici kolonizatora tek su razočarani pojedinci traumatizirani vlastitim neuspjesima i nedostatkom vizije, koji niti imaju dovoljno odvažnosti za nove probitke, niti znaju čuvati ono što su dobili u nasljedstvo od svojih uspješnih predaka. Britkih dijaloga, istančane karakterizacije, sjajne fotografije Russella Mettyja, poprilično deprimirajućeg ozračja i jasne poente o završetku jednog povijesnog razdoblja personificiranog u neukrotivosti divljih konja, Hustonova i Millerova drama je iznimno sugestivno ostvarenje istaknutih filmskih likova koje je maestralno odglumila nekolicina najpopularnijih američkih glumačkih imena uopće: M. Monroe (Neki to vole vruće), C. Gable (Zameo ih vjetar) te M. Clift (Odavde do vječnosti).
"Neprilagođeni" je prije svega ostao zapamćen kao posljednji film i Marilyn Monroe, koja je preminula u kolovozu 1962., i Clarka Gablea koji, podlegavši srčanom udaru u studenom 1960., nije ni dočekao početak prikazivanja filma. Također, snimanje su neprestano pratili problemi M. Monroe sa sedativima, odnosno alkoholizam M. Clifta, baš kao i sukobi među glavnim glumcima, pa je produkcija jedva dovršena. Ni brak Arthura Millera s Marilyn Monroe nije izdržao kušnju narušenih odnosa, te su se slavni supružnici razveli samo desetak dana uoči svečane premijere 1961. Tako se metafora o "neprilagođenim" ljudima i konjima na filmskom platnu poistovjetila sa stvarnim osobama i okolnostima, premetnuvši Hustonov film u pravi simbol jednog vremena i prostora, i onog o kojem govori introspektivni Millerov scenarij, i onog čiji su glavni junaci ekstrovertirane holivudske zvijezde.