Elegantna Carol White (J. Moore) dobrostojeća je kućanica iz otmjene četvrti iz San Fernando Valleya u Kaliforniji, supruga smirenog i pomalo hladnog poslovnog čovjeka Grega (X. Berkeley). Godina je 1987., i njezina se svakodnevica svodi na skrb o razmaženom 10-godišnjem Roryju (C. Leopardi), Gregovu sinu iz prvog braka, te na druženja s prijateljicama s kojima posjećuje restorane i satove aerobika.
No kad im jednog dana iz salona namještaja greškom dopreme crnu sjedaću garnituru, Carol naizgled bez razloga sasvim izgubi živce. A nakon što ubrzo dobije žestoki napad kašlja, od liječnika će saznati da je zacijelo posrijedi psihosomatski poremećaj, te da se mora obratiti psihijatru Reynoldsu (P. Crombie). Unatoč Reynoldsovu tretmanu i lijekovima njezino će se stanje pogoršavati, sve dok ne postane sasvim povučena i izrazito razdražljiva. Naposljetku će joj tijekom bolničkog liječenja biti dijagnosticirana alergija na kemikalije u okruženju, da bi konačno dospjela u centar za alternativnu medicinu u Novom Meksiku...
Naizgled se distancirajući od svoje protagonistice, redatelj izuzetno sugestivnom režijom i naglašenom atmosferičnošću kreira vrlo efektno ozračje nelagode i paranoje, te oslikava njezinu turobnu egzistenciju u raskošno dizajniranom okružju koje potencira napade panike, paranoidnost i asocijalnost. Polaganim ritmom naracije te s osloncem na dojmljivu fotografiju Alexa Nepomniaschyja (Narc) i raspoložene nastupe glumaca kojima ostavlja dosta interpretativne slobode, Haynes stvara značenjski slojevitu i ugođajem gotovo hipnotičku cjelinu. On suptilno te s izraženim osjećajem za likove i detalje kreira pesimističnu metaforičku priču o neumitnoj propasti ne samo američke buržoazije, te sugerira da se izlaz možda krije u askezi i skromnosti. U glavnoj ulozi gledamo sjajnu i četiri puta za Oscara nominiranu karakternu glumicu J. Moore (Kralj pornića, Kraj ljubavne priče, Sati).