Doktor Boras, vrhunski je kardiolog. Kroz svoju profesiju često je suočen sa smrću te u svojim zrelim godinama napiše knjigu intrigantnog naslova "Metafizika smrti" u kojoj se bavi iskustvom života nakon života te koju jedan dio Borasove profesije dočeka sa sarkastičnim kritikama. Trčeći nasipom dr. Boras doživi infarkt, iskustvo bliže smrti, upravo ono o čemu piše u svojoj knjizi, međutim susreće i lijepu, zagonetnu Anu...
Autorov svojevrstan filmski esej o zalasku životu, komorna je drama dugih statičnih kadrova, prigušene koloristike kroz koje odjekuju kontemplativni dijalozi i monolozi akcentuirani izvrsnim glazbenim odabirom Anđelka Klobučara. Psihološku dramu koja se bavi eshatološkim pitanjima Babaja je pisao u suradnji s renomiranim hrvatskim piscem Slobodanom Novakom prema čijim je djelima snimio već dva filma (Izgubljeni zavičaj, Mirisi, zlato i tamjan), a filmsku je fotografiju povjerio Goranu Trbuljaku s kojim je već snimao "Izgubljeni zavičaj".
Nažalost, posljednji Babajin igrani film filmska kritika nije dobro primila te su "Kamenita vrata" nakon vrlo kratkog prikazivanja skinuta s repertoara, a Babaja se ponovno vratio filmskoj režiji tek 2007., dokumentarnim filmom "Dobro jutro".